andret Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hei jeg skal kjøpe en ny mus (optisk) men jeg vett ikke hvilken som er "best" til under 200kr men helst under hundre. trenger ikke å være noe særlig "hitec" bare det går an og skrolle fram ET våpen av gangen, og at det går an og komm seg til addresselinjen uten og dra musa opp og ned flere ganger. takker for alle svar. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Hm, det var ikke store budsjettet, men kan vel finne noe til deg foredom Skal vi se, hva med denne? Du kan se hele listen her. Edit: Check this out Endret 27. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 begge kravene dine oppfylles av alle mus med scrollhjul, så lenge innstillingene er riktige. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 kansje en revoltek lightmouse precision er tingen for deg. koster 250 kr da, men skal visst nok være verdt det. er lett og har et stilig utseende. en link: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/...newsdet1046.htm lykke til Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Flyttes fra Hjelp til kjøp/salg av PC til Annet om hardware. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Microsoft IntelliMouse 1.1 eller Logitech S96 Optical Wheel Mouse. om du er villig til å betale 250 kan du gå for Revoltec Lightmouse Precision Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jeg har Creative Mouse optical 3000, og er veldig fornøyd med den. Er også veldig billig, og veldig bra til den prisen. Sjekk Hardware.no's prisguide her: Creative Mouse optical 3000 Her er forresten min kommentar: HER Jeg syns ikke at den er for høy, ignorer det Som du ser er det mulig å få denne musen HELT ned i 80 kr, som jeg må si er definitivt et røverkjøp! Den har vært dyr før, men har gått ned i pris. Endret 27. mai 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå