Datasmurf Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei! Jeg sitter og ser den geniale filmen "Who Framed Roger Rabbit" og fant ut hvor godt jeg liker slike filmer hvor mennesker og tegneseriefigurer er sammen. Syns å huske i alle fall 2 filmer til slik. En av de var en barnefilm med en liten nerdegutt som ble mobba og forsvant inn i et bibliotek elns der han fant en gjeng med tegnede, levende bøker som var med ham på mye rart. Og så var det en Roger Rabbit-lignende film. Med noen figurer kallt Dotter eller noe sånt. Like spinnvill som RR i alle fall. Husker ikke så mye fra sistnevnte annet enn at jeg elska den og skulle likt og hatt navnet på begge filmene. Så om noen kan hjelpe meg ut fra min vage beskrivelse, så hadde det vært fint Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 The Pagemaster Filmen om gutten og bøkene. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Cool World fra 92 det nærmeste jeg kom til den den andre filmen din.. mener det er "dotter" der.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Bøkenes Herre på norsk er den første du snakker om. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) *sletta* Endret 27. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Bøkenes Herre på norsk er den første du snakker om. Jepp, det stemmer nok. Se forrige post. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva med Looney Tunes-filmene? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 slam jamz eller hva den heter. den der basket tegnefilm greia med michael jorden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Ja faen. Space Jam ja Har da den:P Regna ikke med den her og nå. Må ærlig talt si jeg ikke likte den "nye" Looney Tunes-filmen. Den der Back in Action-greia. Men takk for hjelpen med de andre filmene;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå