Feh Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Skal søke sommerjobb i år, og lurte på om noen hadde noen eksempler eller søknader jeg kunne ha sett på? Skal for det meste sende søknader til butikker. Har aldri sendt før Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 http://www.aetat.no/cgi-bin/aetat/imaker?id=1363 Mange bra tips her, men er det ikke i site laget hvis du skal ha smmerjobb? Tar litt tid med intervjuer og slikt. Lykke til Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Bruk Google, og søk etter mal til søknad. Ikke verre enn det Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Slik skriver du jobbsøknad Eksempel på en jobbsøknad Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Takker for svar Er 7 matbutikker innen 10 min med bil her jeg bor, så jeg tror det skal gå greit å få jobb, selv så sent som nå. Edit: første utkast ble noe slikt: Min adresse dato arb. givers adresse Søknad på sommerjobb sommeren 2005 Etter en telefonsamtale med ... fikk jeg høre at det var mulig å søke på sommerjobb hos dere i år, og med dette brevet ønsker jeg å søke på sommerjobb som kassamedarbeider hos dere. Jeg er 18 år og går nå siste året på ... videregående skole Jeg er serviceinnstilt, punktlig og synes dette er viktig for å gjøre en god jobb. Jeg jobber bra sammen med andre ettersom jeg er utadvent, vennlig og har god orden. kontaktinformasjon.. stiller gjerne opp på intervju. hvordan høres dette ut? burde jeg nevne at jeg ikke har noen erfaring fra butikkarbeid tidligere, eller bør jeg utelate det? Endret 27. mai 2005 av Feh Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Bør kanskje skrive at du er et "stå-på-menneske", flink til å sammarbeide og har lett for å lære av andre. Tror arbeidsgiveren liker dette Endret 27. mai 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ikke skriv noe negativy om deg selv, da er det bedre å pynte på sannheten. Men selvfølgelig uten å lyve Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Kunne skrivd at "har en arbeidslyst som går hinsides alt du kan tenkte deg", det er faktisk sant, men blir litt teit å skrive? Når jeg først setter igang med noe... fy feite Gjorde en jobb for firmaet til fattern en gang. Jobben skulle ha tatt 40 timer. Jeg brukte 10. Ingen pauser, bare jobba som f. til jeg var ferdig på 2 dager, skulle tatt 1 uke, men nok om det. Skrive om: "Jeg er serviceinnstilt, punktlig og synes dette er viktig for å gjøre en god jobb. Jeg jobber bra sammen med andre ettersom jeg er utadvent, vennlig og har god orden." til "Jeg er et stå på menneske med stor arbeidslyst. Jeg er samarbeidsvillig og lærer fort. Jeg er punktlig og serviceinnstilt, noe som jeg synes er viktig for å gjøre en god jobb." Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kunne skrivd at "har en arbeidslyst som går hinsides alt du kan tenkte deg", det er faktisk sant, men blir litt teit å skrive? Når jeg først setter igang med noe... fy feite Gjorde en jobb for firmaet til fattern en gang. Jobben skulle ha tatt 40 timer. Jeg brukte 10. Ingen pauser, bare jobba som f. til jeg var ferdig på 2 dager, skulle tatt 1 uke, men nok om det. Skrive om: "Jeg er serviceinnstilt, punktlig og synes dette er viktig for å gjøre en god jobb. Jeg jobber bra sammen med andre ettersom jeg er utadvent, vennlig og har god orden." til "Jeg er et stå på menneske med stor arbeidslyst. Jeg er samarbeidsvillig og lærer fort. Jeg er punktlig og serviceinnstilt, noe som jeg synes er viktig for å gjøre en god jobb." OBS!! ikke sikker på dette, men er du sikker på at arbeidsgiver vil vite hva DU mener er viktig for å gjøre en god jobb??? litt usikker selv der, men jeg begynnte å tvile litt.. SØKNAD OM SOMMERJOBB. Jeg viser til annonsen i ... og søker den ledige sommerjobben på .... Jeg sender med en oversikt med utdanning og arbeidserfaring. Jeg er for tiden elev ved ... Videregående skole, ... grunnkurs. Jeg trives med å hjelpe andre og arbeider etter min egen mening godt både alene og i sammarbeid med andre. Det kan også nevnes att jeg har godt humør. Det bør også nevnes att jeg kan jobbe fra ... t.o.m ..., og jobber gjerne i helgene. Som refferanse kan jeg oppgi klassestyreren min, faglærer ... Jeg kommer gjerne i sammtale for å presentere meg nærmere. noe sånt som d skrev jeg.... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Mange gode tips der FaO. Var et annet sted jeg leste det der om at "...synes jeg er viktig får å gjøre en god jobb", men når du sier det så kanskje jeg ikke skal ta med det alikevel. Har ikke sett noen stillingsannonse, sender søknad på oppfordring etter jeg ringte stedet. Hva skriver man hvis man ikke refererer til en stillingsannonse? bare skriver at man ønsker sommerjobb da eller? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Mange gode tips der FaO. Var et annet sted jeg leste det der om at "...synes jeg er viktig får å gjøre en god jobb", men når du sier det så kanskje jeg ikke skal ta med det alikevel. Har ikke sett noen stillingsannonse, sender søknad på oppfordring etter jeg ringte stedet. Hva skriver man hvis man ikke refererer til en stillingsannonse? bare skriver at man ønsker sommerjobb da eller? skriv at du ringte ...(navnet å han du ringte) og at du sender denne søknaden på hans oppfordring(hvis han oppfordret deg til å gjøre det) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) "Refererer til hyggelig samtale med *******. Jeg søker med dette sommerjobb som kassemedarbeider hos dere. Jeg går for tiden siste året på ****** videregående skole. Jeg har ikke jobbet i butikk tidligere, men jeg er flink til å sammarbeide og har lett for å lære. Jeg har også hatt en del småjobber der jeg har fått positiv tilbakemelding. Jeg er serviceinnstillt, punktlig og har stor arbeidslyst. Jeg føler selv at jeg har lett for å lære av andre. Jeg kan begynne å jobbe ***********************' Kommer gjerne til et intervju for å presentere meg ytterligere. Mvh. ********* Noe sånn kanskje. Fungerte i hvert fall for meg Endret 27. mai 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 bra skervet EvoZ (men ikke skriv kassamendarbeider om det ikke var AKKURAT det dere prat om) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå