Tøyte Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 WinXP = Noe jevla dritt. Jeg har nå brukt 4 dager på å spille WarCraft 3 og hva gjør XP tar en fin liten "nødvendig" reboot når jeg er i spillet og sletter alle savingene mine. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Ti_Con_XZ skrev (2002-07-16 22:35):WinXP = Noe jevla dritt.Jeg har nå brukt 4 dager på å spille WarCraft 3 og hva gjør XP tar en fin liten "nødvendig" reboot når jeg er i spillet og sletter alle savingene mine. Så derfor er xp dritt. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Win-XP er ikke noe dritt, der er noe av det beste MS har gitt ut. Det at DU har problemer, betyr ikke at ALLE har det. Jeg har hatt det siden det kom ut og jeg er ekstremt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 22:35, Ti_Con_XZ skrev:WinXP = Noe jevla dritt.Jeg har nå brukt 4 dager på å spille WarCraft 3 og hva gjør XP tar en fin liten "nødvendig" reboot når jeg er i spillet og sletter alle savingene mine. Ser at du har et Voodoo 3 kort... disse er ikke av de beste til å bruke med Windows XP! Kjøp deg heller et nytt skjermkort, og ikke skyld på windows for alle tabbe-kjøp du selv gjør... Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 22:35, Ti_Con_XZ skrev:WinXP = Noe jevla dritt.Jeg har nå brukt 4 dager på å spille WarCraft 3 og hva gjør XP tar en fin liten "nødvendig" reboot når jeg er i spillet og sletter alle savingene mine. Hehe!!! Det må være ditt Vodoo 3 16MB :razz: :razz: Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Soory old profil Geforce 2 MX har jeg. Og det er ikke dårlig i bruk med Xp før du tar driverene fra Windows Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Et lite sidespor: Jeg byttet akkurat fra Norsk til Engelsk XP for et par dager siden. og den virker et par hakk mer "robust" og stabil; er det innbilning eller er det et velkjent fenomen?? f.eks ikke hatt noen "heng" og slikt ennå. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 22:35, Ti_Con_XZ skrev:WinXP = Noe jevla dritt.Jeg har nå brukt 4 dager på å spille WarCraft 3 og hva gjør XP tar en fin liten "nødvendig" reboot når jeg er i spillet og sletter alle savingene mine. XP kræsjer som regel bare når det er HW feil. Skru av automatisk reboot ved BSOD (control panel : system : advanced : startup and recovery) så kan du se hva slags feilmelding du får. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 22:45, Goebbels skrev:Et lite sidespor:Jeg byttet akkurat fra Norsk til Engelsk XP for et par dager siden. og den virker et par hakk mer "robust" og stabil; er det innbilning eller er det et velkjent fenomen?? f.eks ikke hatt noen "heng" og slikt ennå. Det har skjedd med flere kamerater, dette er et veldig rart fenomen. Men hos noen kamerater er det motsatt :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Goebbels skrev (2002-07-16 22:45):Et lite sidespor:Jeg byttet akkurat fra Norsk til Engelsk XP for et par dager siden. og den virker et par hakk mer "robust" og stabil; er det innbilning eller er det et velkjent fenomen?? f.eks ikke hatt noen "heng" og slikt ennå. Den erfaringen har eg hatt med min første pc med win 95. Var bare problemer med den norske versjonen, Eg byttet til engelsk da ble det mye bedre. Siden har eg kunn brukt engelsk os. :razz: Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 ... er det ikek typisk...straks det oppstår ett problem så er det veldig lett å skylde på operativ systemet. men er det ikke i de fleste tilfeller slik at det er brukern som gjør feil... eller at hardware ikke er kompatibelt.. lurer på at det bare er altfor lett å skylde på sitt operativ system. vel. eg er ikek noen windos eller linux freak begge funker til mitt formål. og har nu sjøl hatt XP ganske lenge.norsk version vel og merke. og har testa det meste av spill på den. og enda ikke opplevd feil. eller reboot bsod eller lignende. er fornøyd eg med det slik det er. ps: XP norsk er det første os eg tester på norsk. eller har eg bare brukt engelsk.og vel eg har ikek noe å klageover egentlig Mvh Kriger Off topic kanskje vel vel. [ Denne Melding var redigert av: Kriger på 2002-07-16 23:18 ] Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Ser at du har et Voodoo 3 kort... disse er ikke av de beste til å bruke med Windows XP!Kjøp deg heller et nytt skjermkort, og ikke skyld på windows for alle tabbe-kjøp du selv gjør... Hvorfor funker ikke Voodoo3 bra i xp, da? Er det Bill som har bestemt at skjermkortet hans er for "gammelt"? Hvis XP er slik at du MÅ ha det aller nyeste i hardware, hvorfor bruker folk XP? Teite spørsmål fra min side, men når Bill ikke har lagd noe som er bakoverkompatibelt, så har han snodd forbrukerne rundt lillefingeren. Over og ut runmad Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 23:24, runmad skrev: Quote: Ser at du har et Voodoo 3 kort... disse er ikke av de beste til å bruke med Windows XP! Kjøp deg heller et nytt skjermkort, og ikke skyld på windows for alle tabbe-kjøp du selv gjør... Hvorfor funker ikke Voodoo3 bra i xp, da? Er det Bill som har bestemt at skjermkortet hans er for "gammelt"? Hvis XP er slik at du MÅ ha det aller nyeste i hardware, hvorfor bruker folk XP? Teite spørsmål fra min side, men når Bill ikke har lagd noe som er bakoverkompatibelt, så har han snodd forbrukerne rundt lillefingeren. Over og ut runmad Du vet kanskje at det er produsentene som må lage driverne, ikke Microsoft. Og som du tydeligvis ikke har fått med deg er 3DFX konkurs for lenge siden, og har blitt kjøpt opp av NVidia, dette skjedde lenge før XP ble lansert. Derfor er det bare amatør-freelancere som lager drivere til vooodo kortene, og derfor er det problemer med de! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 23:16, Kriger skrev:...er det ikek typisk...straks det oppstår ett problem så er det veldig lett å skylde på operativ systemet.men er det ikke i de fleste tilfeller slik at det er brukern som gjør feil...eller at hardware ikke er kompatibelt..lurer på at det bare er altfor lett å skylde på sitt operativ system. Enig med at brukeren gjør feil, men er i min erfaring oftere krøll med os enn med hardware, føler at den gamle "screw-up"-rekkefølgen bruker-software-hardware er ganske god :smile:. AtW Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 23:27, b-duvaland skrev: Quote: Den 2002-07-16 23:24, runmad skrev: Quote: Ser at du har et Voodoo 3 kort... disse er ikke av de beste til å bruke med Windows XP! Kjøp deg heller et nytt skjermkort, og ikke skyld på windows for alle tabbe-kjøp du selv gjør... Hvorfor funker ikke Voodoo3 bra i xp, da? Er det Bill som har bestemt at skjermkortet hans er for "gammelt"? Hvis XP er slik at du MÅ ha det aller nyeste i hardware, hvorfor bruker folk XP? Teite spørsmål fra min side, men når Bill ikke har lagd noe som er bakoverkompatibelt, så har han snodd forbrukerne rundt lillefingeren. Over og ut runmad Du vet kanskje at det er produsentene som må lage driverne, ikke Microsoft. Og som du tydeligvis ikke har fått med deg er 3DFX konkurs for lenge siden, og har blitt kjøpt opp av NVidia, dette skjedde lenge før XP ble lansert. Derfor er det bare amatør-freelancere som lager drivere til vooodo kortene, og derfor er det problemer med de! Men hvorfor SKAL man kjøpe seg blakk på hardware, bare for å kjøre XP? Da er det noe galt etter min mening. Bruker et Voodoo3 til daglig på (Linux)burken min, og stortrives med det. Har ikke vurdert noe nytt skjermkort i det heletatt. http://www.theregister.co.uk/content/4/26230.html Bite the grass! runmad Lenke til kommentar
house Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 pointer, lær dere å quote please. vart kjett å lese på at dere bare total quoter en post som har quotes inni seg... TAKK! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: WinXP=DITT Får jeg det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: ATWindsor skrev (2002-07-16 23:29):Enig med at brukeren gjør feil, men er i min erfaring oftere krøll med os enn med hardware, føler at den gamle "screw-up"-rekkefølgen bruker-software-hardware er ganske god Hvorfor er du så sikker på det, Os'et er bare en del. Tenk på alle driverne som er i os'et som skal samarbeide og funke sammen, Er det en krasj så er det bill sin feil, den kjøper ikke eg lenger. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Er vel ikke en cracket versjon du har? En kompis av med som spiller med cracket Warcraft3 nevt for meg at maskinene hans restartet av og til når han spilte Warcraft.. Sånn går det når man bruker dårlig warez.. Om du har original, har du sjekket om det er kommet noen patcher til spillet? Oppdatert alle driverene dine, kjørt alle winxp updatene osv osv..? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 22:35, Ti_Con_XZ skrev:WinXP = Noe jevla dritt.Jeg har nå brukt 4 dager på å spille WarCraft 3 og hva gjør XP tar en fin liten "nødvendig" reboot når jeg er i spillet og sletter alle savingene mine. Snakk om brukerfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå