CIder Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei alle! Jeg har problemer med å få vist hw.no skikkelig i Firefox. Ser ut som "Frames" utgaven når jeg åpner siden. Noen innstillinger jeg må gjøre?. Andre ideer?. På forhånd takk! Lenke til kommentar
tmarcusk Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg trykker bare på reload knappen en gang så kommer den tilbake ordentlig for meg. Bør ikke hende det funker for deg da... Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg trykker bare på reload knappen en gang så kommer den tilbake ordentlig for meg. Bør ikke hende det funker for deg da... det samme fikset det for meg for et par dager siden Lenke til kommentar
CIder Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 hehe,funket som bare det!. Takk skal dere ha folkens!. Lenke til kommentar
schwin Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det er noe med css-fila som ikke loader seg riktig inn da hw visstnok har brukt samme navn på den gamle, som på den nye som nå benyttes. Slett cache i firefox og så skal det virker. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg sletta en ad cookie, så fungerte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå