Jooakim Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Først hadde vi en Skole-Olympiade, der våres klasse vant sånn tau-brytings konkuranse(eller hva det heter), for 1 klassen, så vant vi mot de som vant for 2. klasse, og så tapte vi såvidt mot 3.klassen. Så fikk jeg vite at våres klasse ikke kom opp i eksamen :D :D:D:D:D Så når jeg kom hjem så jeg at jeg hadde vunnet i en VG konkuranse, der jeg vant Star Wars triologien på DVD, og en Star Wars bok :DDDDDDDDDDD Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Gratulerer :!: Du er heldig med den SW triologien Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Kom ikke opp vi heller ! *Glad* EDIT: Haha, vi og hadde sånn der skoleting. -Jar Endret 27. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) hadde trådstarter vært smart hadde han tatt seg en tur på butikken den dagen og putta på en hundrings på automaten Endret 28. mai 2005 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 EDIT: Haha, vi og hadde sånn der skoleting. Hvilken skole går du på da? ;P @ siste ; kanskje jeg skulle gjort det ja .... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hipp hurra for deg! du er en ekte vinner! mens jeg er en kjempetaper Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Så når jeg kom hjem så jeg at jeg hadde vunnet i en VG konkuranse, der jeg vant Star Wars triologien på DVD, og en Star Wars bok :DDDDDDDDDDD AHHHHH!! Får jeg invitasjonen på SW-kveld per sms eller mail? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Tanke-overføring ; du har vel The Force <3 Det var egenli bra at jeg vant, fordi jeg hadde tenkt å kjøpe SW-Triologien idag/igår(Lørdag) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er ikke star-wars en seksiologi (eller hva det nå heter) da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hehe, höres morsomt ut det der. Spesielt SW-triologien på DVD, kjöpte den selv tidligere for månedsvis siden. Dödsbra pakke, og underholdende filmer... Kos deg med de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå