nikk0 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Heisann..! Jeg er som du kanskje har forstått ute etter målene på en micro-atx psu, noen som vet? Og så lurer jeg på om noen har erfaringer med micro-atx psu-er. Da tenker jeg helst på støynivå, da dette er det viktigste for meg.. Noen som kan svare meg på dette? Takk, nikk0 *edit* kan legge til at det er en slik jeg vurderer, eller en av de fra SilenX. Endret 27. mai 2005 av nikk0 Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Ingen som vet asså? =/ Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har du sjekka: http://www.formfactors.org/ ? Burde vel ligge noe der, orker dessverre ikke å sjekke det opp selv. Har dog ingen erfaring med mATX-PSUer... Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Btw, fant målene på en PSU hos komplett ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303993&cks=PRL ). 12.5 cm x 13 cm x 6.4 cm Vet ikke om dette er standard men...da har du iallefall noe å gå etter... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Fant i grunnen målene jeg også. Men jeg er fortsatt enteresert i ytelse å støynivå vist noe har erfaringer? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har en 270watt seasonic m-atx psu fra et chenbro hornet kabinett. Bruker den midlertidig til jeg får tak i ny psu(min gamle døde), den driver 5 harddisker, en xp-m 35watt @ stock, et overklokket gf3ti200. Den fungerer bra, har gode og stabile spenninger og er tilnærmet støyfri. kan ikke høre den uten å legge øret helt intill. Ble veldig ovarrasket over dette da jeg først fikk den. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Hmm... Det hørtes jo ikke så værst ut da. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå