DavidS Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Vil lage et prosjekt med dette har alle tanker klare på hvordan jeg skal gjøre det. kommer til og mekke en guide eller noe får og vise hvordan.. Vil ha noe som: http://www.frozencase.com/frozen.asp?menu=home Forsiden av kabinettet skal byttes ut med plexiglass noen cm fra chassiet for og gi plass til cdrom osv. SKal også ha "sandblåst" plexin og sette blå kald katode bak.. tror det blir kult. SKal også ha et mønster i døra... Takk for evt. Hjelp David-S Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Slip vekk malingen (bruk sandpapir korning 180 eller finere, gå gradvis over til finere og finere). Prøv å slipe i én retning hele tiden - det letter jobben senere. Så tar du frem drillen / vinkelkutteren, monterer på en stor, bred stålbørste og børster i strøk over panelene - i samme retning som du slipte. Om du gidder, blir det best om du børster for hånd. Myyye jobb, men det blir _bra_!! -Y- Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Prøv malingsfjerner før stålbørsten. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Sandblås, blir matt iallefall Lenke til kommentar
slakken Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 http://foliatec.de/index2.shtml Her har de folier du kan kjøpe i ark med all slags mønster og farger. Limes enkelt på kabinettet Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Ikke tull med noe sandpapir, du blir aldri ferdig. Glassblåsing er tingen, da får du børstet stål look. Dette er noe jeg selv har fått gjort med flere ting blant annet et par gamle stålfelger jeg hadde liggende. De ble som nye, med børstet stål utseende. Poenget med glassblåsing er at det gir finere resultat enn sandblåsing, og det utvikler mindre varme slik at disse tynne platene i kab ikke vrir seg. Det er helt sikkert et metallverksted i nærheten der du bor som sikkert kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Glassblåsing? er de noe bilverksteder kan klare eller? Faren til an kammerat av meg driver eget bilverksted så da hadde jo det gått i boks. lurer om jeg skal få han til og skjære ut hullet til plexin også... Er et slags firkant mønster. kan legge det ut på nett når jeg kommer hjem, er hos pappa, men kommer hjem på søndag.. David-S Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Vet at du kan få glassblåst gamle tremøbler, fordi dette er skåmsomt mot treverket. Prøv gule sider feks. Tror ikke det er vanlig på alle bilverksteder, men det er jo bare å spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå