oevold Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) hei lurte på om det finnes PSU'er som er vannavkjølte, eller om jeg må modde det selv? hvis det finnes trenger jeg en PSU over 500W Endret 27. mai 2005 av oevold Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 finnes en på komplett, husker ikke helt W'n men den er over 400 iallfall, sjekk selv ellers kan du jo mekke selv hvis tør / klarer det Slik ble min seende ut, en F/S 400W "sata spesial edition" lykke til hvis du lager Lenke til kommentar
oevold Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 finnes det ferdig kjjøleribber eller må jeg sveise ut av kobber rør? å hva må det ligge inntil i PSU'er? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 finnes det ferdig kjjøleribber eller må jeg sveise ut av kobber rør? å hva må det ligge inntil i PSU'er? du må nok lage selv tror jeg.. det som hovedsaklig må kjøles er alle transistorene og evt andre ting som allerede er koblet til "luftkjølings-ribba" Lenke til kommentar
oevold Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 ok da skal jeg begynne med og modde etter eksamen kom opp i 3mx. så må øve som faen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ok da skal jeg begynne med og modde etter eksamen kom opp i 3mx. så må øve som faen lykke til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Direktelink til PSUn: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304993&cks=SPK Blir fett om du modder! Gleder meg.. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Det kommer visst snart en vannkjølt bZerk/MIST strømforsyning snart. Vet ikke helt statusen nå, men har hørt at den skulle komme innen mai. Det var dog et par mnd. siden jeg hørte det, mulig den har blitt forsinka eller no. Den "hørtes" ihvertfall veldig bra ut når jeg leste om den Blir ikke så dyr som andre vannkjølte PSUer, selv om den skulle yte like bra som dagens bZerk/MIST-PSUer. Har du tålmodighet så kan du jo kanskje vente på denne? [Edit:]Absolutt ikke noe gærent i å modde. Det er jo morro! Har gjort det selv med min gamle PSU Endret 28. mai 2005 av mr1989 Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det kommer visst snart en vannkjølt bZerk/MIST strømforsyning snart. Vet ikke helt statusen nå, men har hørt at den skulle komme innen mai. Det var dog et par mnd. siden jeg hørte det, mulig den har blitt forsinka eller no. Den "hørtes" ihvertfall veldig bra ut når jeg leste om den Blir ikke så dyr som andre vannkjølte PSUer, selv om den skulle yte like bra som dagens bZerk/MIST-PSUer. Har du tålmodighet så kan du jo kanskje vente på denne? [Edit:]Absolutt ikke noe gærent i å modde. Det er jo morro! Har gjort det selv med min gamle PSU Hvis du tenker på det microplex skulle ta inn, så droppa di det ... Hadde vært digg å lage en, men vet ikke om jeg tørr å ofre min ocz... Kunne brukt en aspire, men trenger ozc`en i pcn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har ikke forstått det slik at de har droppet det fullstendig.. Det var visst bare det at BETAversjonen ikke ville yte så bra som de forlangte! Håpet er nok ikke ute, men Microplex har aldri vært de raskeste.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Om du modder må du huske og bruke god kjølepasta! Jeg og en venn koblet mosfet'ene i PSU på en stor kjøleribbe i aluminium som dekket hele toppen av kabinettet. Denne fungerte fint i ca 2 måneder, den tok kvelden etter at potoshop fant veien inn på min venns HD. Tror det var kjølepastaen som ikke var god (gammel skvip jeg hadde liggende.) Men kjøleribba var lonken da, Eller så kan det være det at det ikke var noen vifter i pc'en. Strømforsyningen var omtrent 60*C konstant Nestegang blir det vannavkjøling og god kjølepasta, kansje kjøling på de andre varmeutviklende komponenter i PSU også Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 burde ikke bruke kjølepasta som leder strøm.. kan komme i kontakt med føttene til transistorene og da kan masse skje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå