Joachim_F Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Midway har akkurat lansert en demo av PC-versjonen av det overnaturlige skytespillet Area 51, hvor David Duchovny spiller i hovedrollen. Les mer Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 NOen som ahr prøvd demoen? Er den verdt sine 700MB? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ja er den noe bra lurer jeg på.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 *Poste her i tilfelle den viser seg å være verdt å laste ned* Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg lastet den ned, og jeg synest det var ganske så tøfft. Så den er verd det og laste ned ja. Mye hefti action og en fin intro film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Fet introfilm. Selve demoen var litt rotete, med måte å spille på (å slåsse i nærkamp var et helvete, da pekeren gikk over alt ). Men en del tøffe features (slik som scanneren) adder litt nye ting til slike spill. Om spillet hovedsaklig baserer seg på Squad-FPS, og ikke bare "hele-laget-utryddet-bare-du-igjen" style, slik som DOOM3 og AvP2, så kan dette spillet være verd å gå til anskaffelse for! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bra intro, men selve spillet var elendig. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva som var feil. "alt" var feil, liksom. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er noe av det mest tragiske jeg har spilt i det siste... Likte ikke grafikken, historien, fiendene eller våpnene Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg må si at dette var en positiv overraskelse! Likte spillet veldig godt. Introen var av veldig høy kvalitet. Spillet er også bra, det eneste som var litt uvant var at det så ut som FOV'en (field of view) var litt rar, 60 eller noe, altså at det føles ut som man zoomer litt. HL2 hadde 60, og andre spill pleier å ha 90 som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg