Yidaki Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Grunnet en del problemer med ustabil maskin siste tide, har jeg begynt å tro at kanskje strømforsyningen min ikke er bra nok. Jeg har nå en Q-Tec 550w, men har lest en del dårlig om den..fikk den veldig billig i en web butikk her i Stavanger. Har lurt litt på Denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19657 Vil jeg merke litt forandringer kanskje på mer stabile strømverdier? Leste test på overklokking.no som ga den meget bra kritikk, men ville bare høre fra andre også Endret 27. mai 2005 av Yidaki Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har brukt denne psu`en i 1 år nå, i hovedpc så konstant på i servern i to/tre månder. Den er dritstabil og ingen problemer. Aspieren er en ufatteli bra pcu til prisen, du burde gå for den..du merker forsjkell garantert Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 etter hva jeg har lest så vil jeg _aldri_ kjøpe qtec, never ever. har hørt om folk som har fått hele maskinen ødelagt pga nettopp en qtec pus. Aspire er absolutt ikke et dårlig valg Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Aspire er ganske mye bedre en q-tek. Jeg hadde ikke nølt med å bytta hvis jeg var deg. Q-tek er en tikkende bombe. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Ok, takker så mye for svarene..tror nok det blir ny Psu på meg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå