MyBigMouth Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Vi skal ha klassefest den 2 juni og jeg er på jakt etter en god sketsj. Til dette tenkte jeg den delen i Rowan Atkinson live in boston med rektor som har drept en elev som en mulig løsning på undeholdning. Jeg har forsøkt alt mulig på Google for å finne manuskriptet til dette men jeg klarer ikke gjøre dette.... Er det noen som kan hjelpe meg (gjerne flere sketsjer fra "live in boston") Hjelp?! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 http://www.rowanatkinson.org/fatalbeatings.htm Der finner du mange andre tekster etc også. Geir Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Gla i deg tom ...er du ledig en kveld så kan vi kanskje finne på noe :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Gla i deg tom ...er du ledig en kveld så kan vi kanskje finne på noe :!: Jeg vil også være med! :!: *kose på TWFA* Endret 27. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Ja on-t Noen som finner den med elementery dating også...for den hadde de ikke der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå