Gå til innhold

Nytt tastatur. Annbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lenge vurdert å kjøpe meg nytt tastatur, men spørsmålet er kva type skal eg kjøpe? Bruker PC'en for det meste til gaming. No har eg Logitech internett Navigator og er godt fornøgd med det, men forandring fryder. Har lenge haurt snakk om eit tastatur som er spesiallaga for gaming, er det noko å satse på?

Håper på mange gode tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk logitech ultraXflat i dag, skal updatere deg om den er god.

det er et tastatur som er helt flatt og med bærbar pc taster jeg kjøpte meg det fordi min første pc var en bærbar.

så jeg er vant med flate tastatur.

men visst du vil ha en mus også så er razer diamonback en helt klar vinner.

EDIT: fixet skrive error's, skriver med det nå. genialt!

Endret av -Jp-
Lenke til kommentar

Når det gjelder tasting..

Har et Trust tastatur, tastene er nesten perfekte, henger seg ikke som på 90% andre tastaturer. Mulig det bare var jeg som hadde flaks, om alle tastaturer fra Trust er like gode vet jeg desverre ikke. (Det jeg har er utgått).

Har et Logitech også og er ganske fornøyd med det, kanskje Logitech er noe å satse på?

(Vet desverre ikke noe om gaming-tastatur)

Lenke til kommentar

Hvor mye penger har du lyst til å bruke på tastaturet da? Har du mye å rutte med kan du ta en titt på Dinovo pakka til logitech ( bluetooth versjonen). Liker du å skrive på laptop, kan jeg nesten si at det er det beste tastaturet i hele verden for øyeblikket. Super digg å skrive på :thumbup:

Lenke til kommentar

Keytronic KT2001. Finnes ikke noe bedre tastatur.

Har fremdeles det første jeg kjøpte for 10-12 år siden, og for å være sikker på at jeg vil ha tilgang til det har jeg kjøpt to ekstra for noen år siden, i tilfelle hærverk/tyveri/etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...