explore Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei! Har lenge vurdert å kjøpe meg nytt tastatur, men spørsmålet er kva type skal eg kjøpe? Bruker PC'en for det meste til gaming. No har eg Logitech internett Navigator og er godt fornøgd med det, men forandring fryder. Har lenge haurt snakk om eit tastatur som er spesiallaga for gaming, er det noko å satse på? Håper på mange gode tips. Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) fikk logitech ultraXflat i dag, skal updatere deg om den er god. det er et tastatur som er helt flatt og med bærbar pc taster jeg kjøpte meg det fordi min første pc var en bærbar. så jeg er vant med flate tastatur. men visst du vil ha en mus også så er razer diamonback en helt klar vinner. EDIT: fixet skrive error's, skriver med det nå. genialt! Endret 27. mai 2005 av -Jp- Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Når det gjelder tasting.. Har et Trust tastatur, tastene er nesten perfekte, henger seg ikke som på 90% andre tastaturer. Mulig det bare var jeg som hadde flaks, om alle tastaturer fra Trust er like gode vet jeg desverre ikke. (Det jeg har er utgått). Har et Logitech også og er ganske fornøyd med det, kanskje Logitech er noe å satse på? (Vet desverre ikke noe om gaming-tastatur) Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvor mye penger har du lyst til å bruke på tastaturet da? Har du mye å rutte med kan du ta en titt på Dinovo pakka til logitech ( bluetooth versjonen). Liker du å skrive på laptop, kan jeg nesten si at det er det beste tastaturet i hele verden for øyeblikket. Super digg å skrive på Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hei, tastaturet å gå for er: logitech ultraX har det selv, og det er rett og slett genialt... Musa Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Keytronic KT2001. Finnes ikke noe bedre tastatur. Har fremdeles det første jeg kjøpte for 10-12 år siden, og for å være sikker på at jeg vil ha tilgang til det har jeg kjøpt to ekstra for noen år siden, i tilfelle hærverk/tyveri/etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå