olemm Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har kjøpt sekk siden jeg raskt vokste ut av baggen, har som topic antyder kjøpt en computrekker da jeg flytter på meg mye med både fotoutstyr og datamaskin. OK kapasitet (selv om jeg må si jeg var litt overraska over hvor mye plass laptoppen skal ta oppi der), relativt ok pris, bra kvalitet tilsynelatende... men hva er greia med stativfestet!?! Såvidt jeg kan se er det en dings til å putte stativføttene nedi, og så er det to sett med strikkreimer; et midt på og et på toppen av sekken. Den ene av disse har en sånn klipsspenne (...). Har prøvd å feste stativet mitt (190proB/RC141) bakpå, med ganske slunkne resultater, det spretter rundt bakpå der noe helt vanvittig.. Kan noen være så greie å forklare meg hvordan jeg bruker de reimene? Er det forresten meninga at det skal være sånn at man må ta av stativet hver gang man skal nedi rommene i sekken? Det forekommer meg en tanke upraktisk? Lenke til kommentar
runelars Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 haha, glad jeg ikke er den eneste som har bannet stygt over dette konseptet er vel ikkeno _vi_ ikke har skjønt, men snarere produsentens feiltolkning av en god festeanordning. jeg ville heller hatt strambare remmer på siden av sekken med hurtigkobling. appropo hurtigkobling så er det jo bare å løsne den på toppen av sekken for å kunne åpne hovedlomma i alle fall. Lenke til kommentar
olemm Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 hehe Bra det ikke bare er meg, ja. Har lest om noen som bruker reimer festa i de festene på hs. og vs. av sekken, det kan kanskje være en ide? Når jeg surrer de strikka hardt som f*en, så sitter (lettvekts)stativet mitt noe bedre, men det føles av en eller annen grunn ikke så seift.. Kreative løsninger skal utforskes! Forøvrig er jeg mer fornøyd med sekken nå enn jeg var da jeg fikk den, om den ikke akkurat har vokst for meg så har jeg i alle fall finni ut at jeg kan laste den ganske mye fullere enn jeg først så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå