Gå til innhold

Hjelp.. Kommer ikke videre i Deus Ex


Anbefalte innlegg

Noen der ute med god hukommelse? For dette dreier seg om spillet Deus Ex.

 

Jeg har kommet meg igjennom New York(buhu.. mista broren min :cry: ) jeje, men det var sikkert meninga.

 

Nå har jeg akkurat landet i Hong Kong og befinner meg på første bane der i leting etter han Tong ledern av NSF.

Her ser dere hvor jeg er. Som merket på bildet så ser dere Control Deck 1 og 2. Kommer inn i 2ern men 1ern er låst.

 

Det er altså her jeg skal inn.

 

Jeg har ruslet rundt overalt og i alle ventilasjonssjakter, lett under senger, i skap, under bord, til og med i dassen men finner ingen key.

Prøvde til og med på dette!

Dro med meg et par små kasser inn i sjakten for å prøve å komme meg opp og gjennom åpningen dere ser der men eneste jeg klarte var å åpne luka. Må kunne fly eller noe sånt for å komme meg opp dit

 

Håper noen husker hvordan man kom seg videre her, altså første brett i Hong Kong.

 

[ Denne Melding var redigert av: clintern på 2002-07-16 22:10 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm tror det er bare to nano-keys på det brettet, en til et ammo-lager og en til det kontroll-rommet, tror begge er i skap i den delen av brettet hvor soldatene holder til/sover. Skal være fire skap på rad, tror i det ene soverommet, og nøkkelen til kontrollrommet er i den tredje tror jeg, men du må lockpicke døra om jeg ikke husker feil.

 

Lott sketchy på detaljene her men, tror det er noenlunde riktig (det er det brette hvor jock skal sprenge seg ut ikke sant?)

 

AtW

Lenke til kommentar

JA..Kom videre.. Gjorde som du sa ATWindsor.

MEN, det var nesten at jeg sto totalt fast for jeg hadde ikke mange nok lockpicks til alle de 3 låste skapene så det ble litt gambling ja.

På en annen side så hadde jeg nok poeng til å upgrade lockpicking skillsen så da gjorde jeg det i tillegg og da fant jeg den nano-keyen jeg manglet.

 

Takk for hjelpen..

 

Genialt spill forresten.. Gleder meg til 2'ern.

Lenke til kommentar

Bra jeg kunne være til hjelp, var litt usikker på om jeg huska riktig, deus ex er kult ja, likte det veldig godt, litt lite å bruke skill-points på mot slutten men. Og den kule eye-moden der man får alt mulig info om folk, hvor mange prosent skadd folk er i hver kroppsdel er desverre litt unødvendig når man tar de med et skudd uansett. :smile:.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...