Gunsmoke Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Skal innstallere ny HD, og lurer da på om jeg kan koble den til i lag med den gamle og speile/kopiere alt innholdet over på den nye. Slik at jeg slipper å legge alt inn på nytt....... Er det noen som vet hvordan dette gjøres?? :smile: [ Denne Melding var redigert av: Gunsmoke på 2001-11-24 21:11 ] Lenke til kommentar
tvika Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Klart du kan. :wink: men akkurat hvordan er jeg ikke sikker på, men det kan sikkert noen andre. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Bruk norton ghost det bruker jeg Lenke til kommentar
sirius Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Når du skal speile en gammel disk til en ny, formatterer du den nye disken og setter den deretter opp som slave. Så henter du dette programmet som er gratis, og legges inn på den gamle disken. Programmet er enkelt å bruke og heter Stones kopicontrol. Det lager en helt nøyaktig kopi av den gamle HD'n til den nye. Så er det bare å sette opp den nye disken til master. http://www.stoneware.dk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå