Gå til innhold

Ny musmatte, har Steelpad S&S

Anbefalte innlegg

Tenkte på å kjøpe meg fUnc sUrface, pga har hørt så mye bra om denne.

Har en MX518 mus, med glidz under.

Bruker 0,5 sens med 1600dpi og mid sense i windows.

Den virker litt liten, kan noe avkrefte eller bekrefte dette? Vil jeg få problemer med for liten plass?

Andre aktuelle matter som glir bedre enn steelpad? Føler musa henger på en måte litt fast av og til.. når det blir klamt mellom musa og matta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte på å kjøpe meg fUnc sUrface, pga har hørt så mye bra om denne.

Har en MX518 mus, med glidz under.

Bruker 0,5 sens med 1600dpi og mid sense i windows.

Den virker litt liten, kan noe avkrefte eller bekrefte dette? Vil jeg få problemer med for liten plass?

Andre aktuelle matter som glir bedre enn steelpad? Føler musa henger på en måte litt fast av og til.. når det blir klamt mellom musa og matta.

kjøp deg noe skatepads så skal ss være genial nok til at du ikke trenger og bruke masse penger på ny matte

Lenke til kommentar

Har MX-510 og func'n selv. Tok ut loddet i 510'n, slik at den blei litt lettere.

Det hjalp litt, men mitt største ankepunkt mot func'n er at matta mi ikke sitter godt nok fast i gummiunderlaget, så det blir til at jeg må justere ofte på glideunderlaget i forhold til gummiramma som glideunderlaget sitter fast i. (smart setning ja...)

Synes det bare er litt irriterende. Trenger etter min mening KUN den fine siden. Har aldri gjort noe annet enn å teste den grove siden, før jeg gikk tilbake til den fine.

Er ellers fornøyd etter at jeg "overklokket" USB-portene, slik at jeg får høy nok oppløsning og høy nok oppdateringsfrekvens på MX'n.

Synes ikke matta er for liten. Sikkert bare meg som er lat, men jeg gidder ihvertfall ikke å flytte hånda flere 1/2 metre for å røre meg litt i et spill... :no:

Kan anbefales, men det er andre alternativer der ut...

Lenke til kommentar
Har MX-510 og func'n selv. Tok ut loddet i 510'n, slik at den blei litt lettere.

Det hjalp litt, men mitt største ankepunkt mot func'n er at matta mi ikke sitter godt nok fast i gummiunderlaget, så det blir til at jeg må justere ofte på glideunderlaget i forhold til gummiramma som glideunderlaget sitter fast i. (smart setning ja...)

Synes det bare er litt irriterende. Trenger etter min mening KUN den fine siden. Har aldri gjort noe annet enn å teste den grove siden, før jeg gikk tilbake til den fine.

Er ellers fornøyd etter at jeg "overklokket" USB-portene, slik at jeg får høy nok oppløsning og høy nok oppdateringsfrekvens på MX'n.

Synes ikke matta er for liten. Sikkert bare meg som er lat, men jeg gidder ihvertfall ikke å flytte hånda flere 1/2 metre for å røre meg litt i et spill...  :no:

Kan anbefales, men det er andre alternativer der ut...

Hvordan tok du ut loddet i mx510 ?

Qpad lowsens er vel et godt alternativ fin størrelse på den oxo.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Hvordan gjorde du det?

Hjelper det bare for de som har USB 2.0, eller får man også en effekt hvis man bare har USB 1.0/1.1?

EDIT: Fant en link til hvordan man overklokker ub-porten,her.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Da blir det fUnc.. har padsurfers, men føler musa sitter fast av og til når det blir litt klamt mellom matta og musa :p

Q-Pad har jeg ikke plass til.. :p Så vidt jeg har plass til Steelpad S&S, så det blir sikkert perfekt med fUnc :love:

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Bruker selv fUnc en gang i blandt, pg.a den glatte siden. Veldig bra. Min fUnc flytter seg ikke på boret, selv om jeg har et glatt bord. Men den er veldig liten. Jeg bruker ellers Corepad Magna og Q-Pad, og selv om jeg bruker medium sense i spill, er fUnc rett og slett for liten. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt Corepad Magna. Den er veldig glatt, og er like stor som S&S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...