Dinsdale Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kjører tunge spill, video og bilder. Jeg ser at komplett selger 1024 billig, bra ram nå. Har 1024 ram fra før og jeg lurer på om jeg vil merke noe forskjell med 2 gig. I "gamle" dager var det jo slik at man fikk aldri nok ram. Spørsmålet er vel om maskinen kan utnytte 2 gig, eller holder det med 1 gig til DOOM 3? Rammen kjører på 400 mhz, så det er relativt rask ram jeg har. Med tanke på at jeg besitter er TI-4200 kort, bør jeg evl legge pengene i et kort istedet Lenke til kommentar
noringen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 skjekk om hovedkortet støtter 2g pc3200 (400mhz) Jeg trur det holder nok med 1g ram til doom 3. Kjøp heller ett nytt grafikkkort istedet (bare at det er dyrere),men du får mye bedre ytelse da enn om du kjøper mer ramm Lenke til kommentar
noringen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Selv har jeg bare 768mb ram og et msi gf 6600 gt og det kjører doom 3 glatt. Resten av pc-en er halvgammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå