qwert Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 http://www.dagbladet.no/weblogg/?show=blogg&id=4002000000593 Er mest enig med Blabla her. Er egentlig møkke lei av at avisene ukritisk trykker særinteressers egenpropaganda[1] som om det var nyheter. [1] Huseierenes landsforbund og eiendomsmeglerne er en favoritt med sin "Varsler prisøkning": Alle må kjøpe bolig *nå* for snar kommer prisene til å gå opp. Det er så åpenbart at de forsøker å skape en selvoppfyllende profeti, og jeg synes nesten denne FUD-spredningen til Symantec er like ille. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 At nesten alle telefoner som slippes er Symbian telefoner er vel en "litt" drøy påstand ja... Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Enig med DB i denne artikkelen, og sannsynligvis første gang jeg leser noe klokt sagt av Espen Irwing Swang. Mulig det blir en fare for virus i fremtiden, men sannsynligvis lenge til det "boom"'er.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 sannsynligvis første gang jeg leser noe klokt sagt av Espen Irwing Swang. Haha! Satt akkurat og tenkte på det samme! "WTF? Jeg er jo helt enig med han?" Lenke til kommentar
siggn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 samme her når jeg tenker meg om, sjansen for at virus dukker opp på mobil i dag er jo som han fyren sa. ekstremt liten. men i senere tid når mobilene blir enda mer avanserte er det ikke umilg at virus vil dukke opp. men innen den tid har mobilene blitt som avanserte at man foretrekker de ovenfor pc'en.,.,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå