WebKnight Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei, skal sette sammen en PC som skal benyttes til musikkproduksjon. Lurer i den anledning på hva dere ville ha gjort med tanke på harddisk oppsett, tanken er å ha en raptor som systemdisk og en annen (200/250 GB) til lagring av div. Kom så til å tenke på at kanskje RAID ville være vel så bra, noen som har synspunkter på dette, hva vil være raskest. Støyer en raptor disk så mye at det vil være sjenerende i et system for musikksnekring? God helg Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Noen synspunkter på dette, bør det være en så rask disk som mulig når det er snakk om musikkproduksjon, eller vil det være tilstrekkelig med 7200 (evt flere i RAID). Tenker som sagt på støy osv. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har selv 2 74 gig raptorer i raid 0, plages ikke med støy fra dem. Lenke til kommentar
kasol Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 har en raptor med OS og to stk seagate 200 gig i raid0. Raptoren bråker, de andre hører jeg ikke pga bra dempet kabinett. Vill ha kjøpt meg segate/samsung hd og satt i raid jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...,raid0,and,7200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå