Gå til innhold

GeForce4 capture problemer

Chief

Anbefalte innlegg

Har et Gainward GeForce4 Ti 4600 kort og forsøker å bruke capture muligheten som dette kortet har!

Får bilde på skjermen så det fysiske er nok riktig, men problemet er at bildet er svart hvitt, eller bør vel si, svart, hvit, blått. Får ikke farger på dritten. Noen som har noen lignende problemer, evt. løsninger!?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nøyaktig samme problem.. Jeg prøvde først med en s-video kabel fra videospillern til skjermkortet. Fikk inn bilde på PCen som som chief sier så blir det svart/hvitt og blått og noen grusomme grønne striper øverst i bildet. Og ja jeg har på PAL og s-video i innstillinger.

Fikk tips om å prøve en video/composite kabel i stede da det løste seg for en annen fyr som vistnok hadde samme problem med s-video.

Nope, samme resultat :sad:

Irriterende for jeg kjøpte kortet med video in fordi jeg ønsker å benytte meg av video capture fra TV/kamera osv..

Jeg har et Gainward Geforce4 Ti4400 kort.

Begynte å mistenke at Scart/S-video/Composite adapteren var defekt men så testet jeg den fra videomaskinen til TVen og den funket perfekt.

Så jeg aner ikke hvor feilen ligger men er det noen der ute som kanskje har en anelse så vær så snill og ikke nøl med å poste svaret!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har samme problemet med GF3Ti200 v8200

win2000

Jeg tror muligens det kan være et wdm driver problem ettersom jeg ikke har funnet driver til v8200 bare til 7700 eller no sånt.

Ser denne posten er gammel, så løurer på om dere har funnet en løsning?

Jeg bruker composite - S-video kabel.

får bare svart Hvitt!

får farger når et er satt opp mot videospiller/TV

Noen som har et forslag eller som kan hjelpe til litt med søkingen på denne driveren??

har lett en veldig god stund nå.. :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...