Nerdiboy Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Sjekk denne linken: http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/te20020614...813_er_34411993 Lenke til kommentar
Klette Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hadde jeg bare bodd i Rogaland :wink: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg bor på Gausel (Stavanger) nå, og kan ikke se hvordan fiberlinjer på Sola, Bryne og Hundvåg skal kunne hjelpe meg i første omgang... Jeg håper selvfølgelig at Lyse får dette til og gir Telenor skikkelig konkuranse ellers i fylket også. Nå er jeg ganske skeptisk til pilotprosjekter da. Vet ikke helt hvorfor, men det kan ha å gjøre med at naboen på 55år fikk VDSL pilot linje, og ikke jeg. (naboen bruker ikke pålangtnær mulighetene i vdsl, mens jeg derimot hadde sugd til meg den båndbredden jeg hadde fått) d Lenke til kommentar
HawP Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Bakdelen er at minst 40% av husstandene i et område må være interessert før Lyse graver. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Vet vel egentlig ikke om det er en bakdel engang. Det at de er obs på at de må gjøre lønnsomt arbeid er viktig. Ikke minst med tanke på fremtidig service og kundebehandling. Hvis de hadde gravd om bare 10% hadde vært interessert, hadde jeg blitt mere skeptisk. Det hadde luktet kortsiktig glede, og ikke fremtidsrettet. Bare se på Bredbåndsfabrikken som pent ble nødt til å retardere... Deres hindring ble aldersgjennomsnittet i borettslagene, og interessene til dem som satt i styret. Markedet til Bredbåndsfabrikken er jo egentlig enormt. Problemet er at det er styret i borettslaget som avgjør om borettslaget skal ha kabel... I styret sitter det som regel folk som ikke ser nytten i "båndbredde". Hvis nå Lyse har gjort skikkelig arbeid, får den kundemassen de må ha, ikke har driti seg ut i budsjettarbeidet osv, osv, så kan dette se svært lyst ut for fremtiden. Ingenting er bedre enn at et opparbeidet monopol får konkurranse. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Dette er jo ett supertilbud fra Lyse kraft sin side... Men jeg bor uheldigvis på feil side av hundvåg der det bygges ut(2-3kilometer ifra) Satser på at det blir så stor suksess at de bygger ut andre plasser også. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 jepp. La oss bare håpe at Lyse tjener penger på supertilbudet, slik at det vil være et supertilbud for lengre tid! Hvis Lyse arbeider så effektivt at de klarer dette skal de ha all honnør! Wish them luck. DrErling Lenke til kommentar
Komle Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 HeHe Pilotprosjekter rokker. Jeg har hatt gratis 2Mbit(reell fart) fra NERA i 2 år nå... Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Weee... Jeg bor på hundvåg, men kan ikke få dette :sad: . Tror det er Lyse Kraft som tilbyr, men ikke akkurat der jeg bor.. :sad: . Hadde vært kjekt med 10 MB Lenke til kommentar
Cool Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg bor i Nord-trøndelag og her har vi ikke bredbånd (iriterer meg noe sinsykt). Skjønner ikke hvorfor de skall prioritere sør-norge først bestandig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Cool skrev (2002-07-16 23:24): Jeg bor i Nord-trøndelag og her har vi ikke bredbånd (iriterer meg noe sinsykt). Skjønner ikke hvorfor de skall prioritere sør-norge først bestandig. Enkelt forklart, De trenger mange kunder for å få inn penger så du kan få om en stund. De kan vel ikke begynne med en plass med få innbyggere vel [ endret av Kjetil Lura den 2002-07-17 00:59 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: NetFinity skrev (2002-07-16 22:28):Dette er jo ett supertilbud fra Lyse kraft sin side... Men jeg bor uheldigvis på feil side av hundvåg der det bygges ut(2-3kilometer ifra) Du kan trøste deg med det at du får det før meg. Eg bur på hommersåk. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Oi. Kanskje jeg må flytte hjem? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 For 1/2 år siden bodde jeg på Hundvåg i Stavanger. Jeg ble litt gla når jeg da skulle flytte til Stavanger, for da kunne jeg skaffe meg ADSL fra nextgentel(endelig), men nå bare et halvt år etter(nå) så kan han som kjøpte det gamle huset mitt få 10Mbits fra Lyse. Gjett om det plager?!?!? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Den 2002-07-17 09:12, ZerBox skrev:For 1/2 år siden bodde jeg på Hundvåg i Stavanger. Jeg ble litt gla når jeg da skulle flytte til Stavanger, for da kunne jeg skaffe meg ADSL fra nextgentel(endelig), men nå bare et halvt år etter(nå) så kan han som kjøpte det gamle huset mitt få 10Mbits fra Lyse. Gjett om det plager?!?!? Gjett om det plger meg at jeg bare er 500-1000 meter unna et område der ADSL er tiljengeligt, men neeeida. Det er kjipt det! *hir* *hir* Så du er heldig :sad: Lenke til kommentar
Stressles Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Arg, jeg flyttet fra Hundvåg til Gausel for 2 uker siden *angre angre*! Har bodd der i 20 år, og når man endelig får et skikkelig tilbud, så stikker jeg :sad: Har da hatt 1 Mbit der i et år, og her på gausel har utleieren vdsl, så jeg får gratis tilgang via wlan :smile: Sindre Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Håper at lyse bygger ut fortere en domme telenor. Digg pris. 750kr i månen for 2mbit downupload. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 "Hun forteller at selskapet samarbeider med Cisco og flere andre store partnere, blant annet for å lage et system for avspilling av filmer som hindrer piratkopiering." snakk om å priotere sakene sine.. men det er jo kjempe det da at flere kraft værk har begynt å gjøre noe fornuftigt.. :smile: Lenke til kommentar
tkvam Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei 2 til 10 mbit internett forbindelse har BKK (strøm leverandør i Hordaland) levert i 1 1/2 år her i Bergen. Har selv en 2 mbit linje som jeg betaler 430 kr måneden for. De garanterer for minimum 2 mbit, men jeg ligger rundt 5 mbit. Hilsen Trond Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Når det gjelder telefonidelen så mener jeg det også er slik at man blant annet ikke betaler noen ting for samtaler til andre "Lyse" kunder ! Etterhvert som de forhåpentligvis får kunder så vil jo også dette være et godt tilbud ! Det er forresten et godt arbeidsmiljø i Lyse - Jobber i Nett avdelingen. (like utenfor Sandnes - ikke langt fra Austrått) Håper de får dette til :smile: Oppdatert : http://www.lyse.no/produkter/bredband/ - Mer informasjon på lyses egne hjemmesider :smile: _________________ "... enjoy the ride with a great deal of pride ..." [ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-07-18 11:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå