ArneJ. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 400w det kan jo være at den pci-e to agp broa ikke funker som den skal med bare agp 4x hk...noen ganger er det utrolig hva som kan forårsake problemer d betyr i praksis at d ikke funker med det hk? Det har ingenting å si med pcie til agp broa de. Det kan selvfølgelig være feil med kortet eller andre hw problemer. Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg reinstallert windows og test. Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 har prøvd kortet i en annen maskin nå, men akkurat det samme skjedde.. Da er det vell mest sannsynelig feil på kortet eller? Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 ingen som har en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei igjen. Som jeg nevte tidligere, frøs min maskin etter en liten stund, hvis jeg stilte opp grafikken og/ eller oppløsningen i spillet Swat4. I dag fikk jeg ny rambrikke, siden den gamle ble sendt inn til reklamasjon. Jeg hadde 768 mbram, men nå står det atter 1024 mbram innstallert. Så til poenget Spilte Swat4 igjen nettopp. Forsøkte å stille opp grafikken igjen, og det fungerte gitt! Kanskje ram er problemet ditt og? Eventuelt at 6600GT krever kraftigere cpu enn du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå