anbar Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 aftenposten daglige datatips er noe foreldret.. aftenposten Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 "Et GeForce 4 64Mb MX420 skjermkort vil i de fleste tilfeller være bra nok" Det er en stund siden det var korrekt... Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Hei, Oppmerksomme lesere har nok fått med sig, at denne spørgsmål/svar artikkel er flere år gammel. Mvh Kimmer Endret 27. mai 2005 av Kimmer Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 mn den tår likevel under rubrikken datatips, og det finnes ikke noen oppdaterte... kanskje jeg burde tipset aftenposten slik at folk uten peiling blir villedet... Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 kanskje jeg burde tipset aftenposten slik at folk uten peiling blir villedet... Hei, Det hadde nok vert lurt Mvh Kimmer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg skulle melde fra til Aftenposten om feil på noen sider her forleden, men fikk mailen til webmaster i retur: Delivery to the following recipients failed. Mulig de trenger og oppdatere mer enn datatipsene.. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Heisann hopp, der fikk jeg svar fra redaktøren, han skulle få fikset biffen edit: positivt å få så raskt svar la oss ta tiden å se hvor lang tid det tar å fikse det. kl er 11.27... Endret 27. mai 2005 av anbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå