c-man Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jeg lurer på hva jeg kan forvente meg av ytelsesøkning med å installere nye drivere. Kjører i dag på 61.xx drivere på dette kortet, det som fulgte med i bundle. Har lastet ned den nye driveren 71.84 (?) fra nvidia. Grunnet til at jeg spør er at jeg har forsøkt å installere nye drivere etter følgende oppskrift: fjernet drivere i kontrollpanel -> fjern program rebootet kjørt driver-cleaner 3 rebootet installert nye drivere rebootet og da ved oppstart har jeg masse streker og dill på skjermen, ikon på skrivebord vises som svarte flekker (ikke alle) og masse annet tull. Så det jeg lurer på er om nye drivere vil gi bedre ytelse, eller kan jeg kjøre på de gamle som virker og ha optimal ytelse fra kortet. Tenker på spill f.eks. cs-s, hl2 og far cry. Får jo melding om at driver er utdatert når jeg starter opp cs-s men det funker jo. Kjører 1280x1024 med 4AA og 8AF og detaljer på high og det flyter fint. Resten av hw P4 3,2P 1024mb Crucial ram 400 Abit vt7 Edit: endret emnetittel Endret 27. mai 2005 av c-man Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Driver cleaner skal du køre i safemode, har du gjort det? Lenke til kommentar
c-man Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg har gjort det ja popsi. I spill som cs-s funker det utmerket, har fått mer stabil fps (også høyere) enn med gamle driverne, men skrivebordet ser virkelig rart ut. Mange av ikonene ser ikke ut... det samme gjelder ikon i systray. Jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er det virkelig nødvendig å gå gjennom så mye for å oppdatere driverne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå