Gå til innhold

Modde på kabinett, Prosjekt Méndel

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å droppe hele flammemønsteret da det for det første ikke kommer til å passe inn og fordi jeg ikke vil ødelegge det jeg har lakkert til nå.

Maskinen kommer da til å være i 2 farger, gul og sort, noe som var planen fra begynnelsen.

Jeg har mottatt litt kritikk for min lakkering av CD-ROM stasjonene og det er jeg glad for ;) Det jeg skal gjøre i dag etter jeg kommer hjem fra jobb er å pusse ned litt på lakken og legge 2 nye strøk med sort lakk. Jeg har litt igjen på spray flasken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg endelig fått lakkert sidedøra og fronten med klarlakk, jeg har desverre ingen bilder atm, men de kommer.

Har også pusset litt på plexiglassed med 1200 sandpapir for å få en dosete effekt, dette ble ganske bra, men jeg må gå over dette en gang til for å få bedre effekt ;)

Da jeg pussa tok jeg strøk fra venstre til høyre, er det noen måte å få en finere effekt? Skal jeg snurre eller hva?

Det jeg skal gjøre etter dette er å skjære til plexien slik at jeg kan få limt dette fast til sidedøra med epoxy lim.

Bilder kommer når jeg får ræka mi heim og får tatt no bilder :p

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Jeg har nå pusset ferdig på plexiene og det ble en fin dosete effekt, det eneste problemet er at noen eller noe har stjålet et av disse plexiplatene mens den lå til tørk etter vask. Ikke vet jeg hva de skal med den.

Dermed får jeg bare limt den ene platen fast atm.

PS. Har sett i alle sprekkene i altanen, ligger ikke der :( og jeg tviler vinden har klart å dra den så utrolig langt med seg om den har tatt det. Så litt rundt på eiendommen og.

Lenke til kommentar

"Good news everyone" klarte å finne plexi plata under altanen etter det hadde blitt mørkt og jeg hadde roa meg ned :p Sikkert sola si skyld alt sammen ;)

Har nå etter en annen omfattende rydde/case-mod session fått limt de 2 plexi platene til sidedøra. (Var så små de jeg fikk bra Clas Ohlson)

Var tidligere i dag og hentet noe på posten som jeg på mandag hadde bestilt fra microplex, dette var:

Støydempingsmatter, 2 gule katoder, Katode kit og denne.

Har brukt mesteparten av dagen på å montere dette i kabinettet og få ryddet opp litt, men har tatt noen bilder underveis ;) Disse vil bli lansert i morgen siden jeg er for slapp til å gjøre noe mer i dag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Hello, I just arrived in my little boat"

Jeg har blitt frelst på idéen om håndtak på toppen av kabiettet, både pga den blir lett å flytte på, men også at jeg kan plassere en plate over håndtakene og bruke det som bord ;) Noen som vet hvor jeg kan få tak i 2 stilrene håndtak som passer til mitt kabinett, om de ikke finnes i gul så er det ingen problem å lakkere de gule.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...