sigen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ser ut som en god idè, go for it Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Da har jeg endelig tatt meg litt tid til å pusse på dette for å få det til å se bedre ut Det hjalp noe enormt og skulle gjerne ha vist dere resultatet, men har desverre ikke tatt noe bilde siden jeg var dautrøtt da jeg gav meg for i dag. Har i morgen tenkt å pusse litt grundigere med Sandpapir og få det helt fint. Skal da ta et før og etter bilde. Men nå går jeg å legger meg Kommer liten update i morra Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Go for it man! Kjempebra! Gleder meg virkelig! Bare husk å ta deg god tid når du pusser, noe du ikke vil ha er stygge og skarpe kanter! Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Da var jeg nesten helt ferdig med finpusset, skal pusse litt med finere pussepapir og få det enda finere Tok bilde men var for lat i går til å ta det ut så jeg får ta det ut når jeg kommer hjem. Hvis alt går etter planen så skal jeg lakkere den svart i dag, og flammemønster i morra. Forsatt en god del regn her i sør. Men har en garasje å stå i. Tid brukt til nå: Planlegging: ca 2-3 timer Mentalt forbereding: En hel natt * Skjæring: 1 dag Pussing: 2 dager * Tenkte denne passa fint inn. MVH Méndel Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Joda, nå er det en update igjen Har nå brukt en god del tid på pussing og det er verd det. Ser så mye finere ut når det blir gjordt skikkelig Her har jeg akkurat blitt ferdig med en god omgang med pussing: Etter en god runde med finpuss ser det slik ut: Da tror jeg at jeg er ferdig med pussinga og er klar til lakkering av sidedøra. Som basisfarge skal jeg beholde svartfargen og eventuellt om jeg har gidd lage flammemønster oppo igjen. Men det var den lille updaten og jeg må bare si: Forsettelse følger Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ikke verst! Veldig pent.. Flammer over Méndel-logoen hadde vært pooooorno! Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Da har jeg lakka sidedøra helt svart, tok 3 lag med lakk og det ligger nå til tørk. Får tørke i en time så går jeg ut å fjerner småbobler og tar 2 lag til. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Joda, nå kommer det en ny update: I går lakkerte jeg 3 lag på sidedøra og lot den tørke til i dag. Dette er resultatet: Men siden det var litt bobler og støv på den tok jeg å mattet den ned med 1200 sandpapir: Det ble så lakkert 2 nye lag for å dekke over dette. Det gikk fint. Dette ligger nå til tørk Så tenkte jeg at jeg skulle eksperimentere litt med de dekslene som dekker brønnene, her er resultatet (Begge med 1 strøk hvær): Siden jeg skal lage hele kabinettet gult og sort så skal jeg vente til disse tørker og lakkere 1 lag til og se hva som passer best. Dette var noe jeg lagde her tidligere fordi jeg kjeda meg :S Tenkte jeg kunne ha den over et av de lakkerte dekslene eller bare sette denne som ett deksel. Så dette var denne updaten, har dere noen forslag til hva mer jeg kan gjøre? MVH Méndel Endret 18. juni 2005 av Meendel Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Likte ideèn med den nettingbiten du skal ha foran dekslene, tror det kommer til å se bra ut Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Be ene moderat flytte denne til worklog da Kult prosjekt Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Tror jeg venter med Workloggen til jeg er ferdig med sidedøra Er tross alt ikke det eneste jeg skal modde på kabinettet. Skal også fikse litt på fronten og lakkere resten av kabinettet. Ser litt bedre ut med litt flere biler i en worklogg Edit: Har å en sub som skal lakkeres Endret 18. juni 2005 av Meendel Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hvilken SUB er det du skal lakke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hub? Har aldri hørt om SUB ihvertfall! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) sub=subwoofer Høytalerbass tror jeg BTW: Dette er en worklog Endret 18. juni 2005 av venn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Stemmer det venn, jeg sier altid sub/SUB til subwoofer Trodde alle hadde hørt om forkortelsen "sub", og den burde jo være "lovlig" her på forumet Lenke til kommentar
conrap Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Sinsytk nice:) Når får vi se bilder av døra med lys? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Aaah, som den HiFi-freaken jeg er burde jeg jo vite godt hva en subwoofer er.. Tenkte vel litt for mye data.. Ligna på blod det der! Eller kanskje rødvin? Uansett gleder jeg meg til å se døra på og "in action".. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Er det blod? Nei er nok ikke det, når jeg kjeder meg ødelegger jeg pulten litt Tror det er rød tusj som har trekt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå