Gå til innhold

Modde på kabinett, Prosjekt Méndel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten Update:

Venter forsatt på at posten ska få ræva i gir og få levert den pakken til meg. Har fått bekreftelsesbrev fra Clas om at det er sendt.

Her har dere noen bilder:

Teipet.JPG

Bokstaver.JPG

Tegnet.JPG

Så da er alt klart til at dremmelen og resten kan komme ;)

Forresten vet noen om et bra flammemønster jeg kan bruke på den andre sidedøra?

Lenke til kommentar
Ser ut som om dette kan bli kjempebra, bare pass på så du ikke glipper Dremel`en eller noe sånn

Hehe, skal prøve å holde fast på dremel'en.

Har en liten dårlig nyhet, M'en kommer for langt ned og treffer festesporet helt nederst og dette passer ikke inn :(

Kom på en smart ide og prøve å rotere den litt med klokka for å unngå dette sporet, men har ikke gidd å ordne på dette nå ;)

Men takk for positiv tilbakemelding og forhåpentligvis kommer det snart en update.

Lenke til kommentar
Har en liten dårlig nyhet, M'en kommer for langt ned og treffer festesporet helt nederst og dette passer ikke inn :(

Kom på en smart ide og prøve å rotere den litt med klokka for å unngå dette sporet, men har ikke gidd å ordne på dette nå ;)

Men takk for positiv tilbakemelding og forhåpentligvis kommer det snart en update.

Bra du merket dette tidsnok, nesten bra at du ikke har Dremel enda :tease:

*GledeSegTilUpdate*

Lenke til kommentar

Jau nå kommer en litt stor oppdatering;)

I går fikk jeg tinga, dremelen, lakken og pleksiglass og da var det bare å starte.

Etter en lang natt med WoW spilling for å bygge opp motet begynte jeg å jobbe.

Dette bildet ble tatt etter at jeg hadde festet brettet skikkelig til en papp eske (for å slippe å lage masse hull i altanen)

Festet.JPG

Her har jeg så vidt begynt:

Begynt.JPG

Halvveis og det begynner å ta form (ps. hard arbeid ;) )

Halvveis.JPG

Her var jeg ferdig å sage, og den vanskelige parten er over ;) Nå er det, det tidskrevende igjen. PUSSING

Pussing.JPG

Det var alt jeg har fått gjordt i dag, det begynte å regne og jeg har en irreterende metall smak i kjeften. Skal gjøre mer i morra :D

MVH

Méndel

Lenke til kommentar

Hm, tok ikke tida men tror det tok rundt 2-3 timer. Husker desverre ikke :(

Knota litt med dremelen i begynnelsen men fant ut at det tok for lang tid, pluss at skjæreskivene ble spist opp fort. Dermed fant fatteren frem en vinkelsliper og den tingen i bilde nr. 2 husker ikke navnet ;)

Vinkelsliperen brukte jeg på de rette flatene for å kunne begynne skjæringen med den tingen fatteren fant frem ;)

Sliping og pussing skal jeg som sagt fullføre i morra, mens jeg tenkte at lakkeringen skulle jeg ta på Mandag ;) Må bare få tak i orange og rød lakk til flammemønsteret ;)

Men tusen takk for positive tilbakemeldinger og god natt :D

Lenke til kommentar

Har desverre ikke fått gjort noe i dag, er helt stiv og støl i hele kroppen etter arbeidet i går, pluss at skallen verker noe sykt etter litt for mye headbanging på konsert jeg var på :p

Skal se nå i morra (Mandag) etter jobb om jeg kan få pusset mer på sidedøra. Og kanskje få lakka noe.

Har funnet et bra mønster som jeg tenkte kunne passe sammen med navnet

TribalFlamesWb.jpg

DVS. at jeg har dette mønsteret med navnet gående igjennom ;) Gul katode i bunnen og rød oppe kanskje ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...