Gå til innhold

Er forelska i ei i klassa


Anbefalte innlegg

Hoho, har aldri vært forelska i noen siden 7. Joda, mye flørting og tafsing og prating og vennskap, men faen. Er noe med det å tørre å ta kontakt. Har prøvd noen ganger med diverse folk, men funker lissom ikke helt.

 

Jeje. Prøv og prat, men tror ikke dette er greia for deg. "Peneste i klassen" type GK, nå VK1 er ofte bitchy jævler som veit de er fine, som liker keeger, og som bruker alle penga på sminke og fyll. Fortell litt om personligheta til jenta sånn som du har oppfattet også, så kanskje det er enda mer hjelp å finne? Uansett. Denne tråden er ganske gammel, og det er jo ikke sikkert at du bryr deg lenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
som veit de er fine
Å fy faen, ja. Hater sånne folk.

5308696[/snapback]

 

Hater dem jeg også, men jeg har også forståelse for dem. Hvis jeg var en av dem (nå er jo jeg gutt, men likevel :p) så ville jeg nok gjort det samme, for å unngå håpløse gutter (no offence). Hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg som gutt liker ikke å ha stygge jenter etter meg, og jeg antar at pene jenter ikke liker å ha stygge/ekle gutter etter seg :p

Lenke til kommentar

Jenter som "vet de er fine" er ofte ganske hyggelige mot folk de faktisk liker :p Men ligger du utenfor synsfeltet for hva som er fint, er det bitchplz. Folk sier "utseende ikke er alt" har nok rett, men en stor del teller det.

 

Nå, om topic. Det jeg har erfart gjennom mine 12.5 år med skole er at det for veldig mange jenter ikke er aktuelt å bli sammen med noen som går i samme klasse. Noen gjør det, seff, men de fleste jeg har vært i kontakt med liker det ikke spesielt godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...