Gå til innhold

Er forelska i ei i klassa


Anbefalte innlegg

hvordan kan det være et problem å snakke med noen som går i klassen din da?

I noen klasser kan det være "klasse-skiller". Ikke bare rik/fattig, men også anderledes/kul.

 

Men er enig at det er litt rart hvis dere går i 1. gym.

 

 

Edit: Tror egentlig ikke på noe framtid i dette forholdet (No offense), men noen ganger funker det bare ikke.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-63169
Merka etterpå at det ikke var så lurt å ta på henne i svømmehallen.. Burde jeg prøve å gjøre det andre steder istedet?

 

Går ikke på barneskolen eller ungdomskolen, men første året på VGS.

kansje ta på andre steder, hehe :!:, neida bare tuller, få kontakt med henne først, så ta på kansje, (klemme og sånnt), si at du liker henne, så hbvis hun liker deg, så vips, så er dere sammen!, men en ting, ikke prøv å vere en du ikke er, det merker de fort, har erfaring av det! :roll: lykke til!

Endret av member-63169
Lenke til kommentar
hvordan kan det være et problem å snakke med noen som går i klassen din da?

Har du hørt om ordet sjenert før??

Enkelte folk har ikke samme interesser og da går det ikke ann å snakke med dem som regel.. Been there, done that! :p

 

Jeg var utrolig sjenert en gang i tiden (frem til midten av 1klasse vgs) og da greide jeg pokker meg nesten ikke å snakke med en eneste jente.. (hadde heller ikke hatt dame før det fordi jeg ikke turte noe..) Men nå har jeg fått meg dame (9mnd sammen) og alt går mye bedre.. Jeg hadde selvtillit lavere enn... ja, si det... men nå kan jeg holde en samtale med mange! Det gjelder bare å tørre!

 

 

Stå på!! :thumbup:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
hvordan kan det være et problem å snakke med noen som går i klassen din da?

I noen klasser kan det være "klasse-skiller". Ikke bare rik/fattig, men også anderledes/kul.

 

Men er enig at det er litt rart hvis dere går i 1. gym.

Er nå akkurat ferdig med GK (:w00t:) og der går klasseskillet mer på lav EQ kontra høy EQ..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Som jeg pleier å si:

Gutter prater med jenter for å pule, jenter puler med gutter for å prate.

 

Det jeg mener er snakk med dem før man tar til med det fysiske. :yes:

Påstanden er riv ruskende gal. Er ikke sånn at alle jenter egentlig bare er ute etter å prate hele tiden men ser på sex som et nødvendig "onde" for å komme dit... Men konklusjonen er ikke så dum..

 

Bare se/prate og ikke røre er sikkert en fin fremgangsmåte... Har ingenting med åssen jenter/gutter er men du har tross alt vært litt for nære en gang.. Kan det være lurt å holde avstanden litt.

 

Men hvor lite har egentlig skjedd mellom dere? Er det eneste som har skjedd den episoden med brevet og da hun slo til deg i svømmehallen? I såfall er det kanskje ikke noe å satse på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Fyren har klådd på jenten! Hvis du tror det er lurt å kjøre på og la dette mennesket bli slått i filler så for all del. Er redd en annen fremgangsmåte vil gi klippekort på legevakten.

Lenke til kommentar
Jeg er forelska i ei i klassa, men tørr ikke ta kontakt. Har gått i klasse med henne i et år snart, men har aldri snakket med henne. Hun er den fineste i klassa og alle liker hu!

 

Vel, da kan hun jo for all del være bitchy og bare rett og slett slem.

Man burde kunne snakke med dem før man begynner å se fram i tiden.

 

Prøv å ta litt intiativ på forskjellige måter - men unngå å ta på henne.

Lenke til kommentar

Prøv å vær litt hyggelig mot henne. Åpn dører for hun, si hei hvis du ser henne i gangene, hjelp hun med ting hum ikke helt får til.

 

Hvis du vil at hun skal vite at du liker henne, men tør ikke si det selv kan du ta og bare helt "random" si det til en litt løsmunna venn. Da går nok ryktene fort, men det er bare hvis du vil at hun skal vite det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Fyren har klådd på jenten! Hvis du tror det er lurt å kjøre på og la dette mennesket bli slått i filler så for all del. Er redd en annen fremgangsmåte vil gi klippekort på legevakten.

Kanskje trådstarter er Jokke reincarneted.

Neh... denne damen er jo visstnok både fin og populær... som aldri helt har vært Jokkes cup of tea....

Lenke til kommentar

Du bør nok revurdere situasjonen litt. Dersom hun er den fineste i klassen og alle liker henne, vet hun nok om det, og har en viss makt til rådighet... Believe me, I know :yes:. Slik skaper ofte trøbbel osv. så jeg synes du bør tenke deg om en ekstra gang, dersom du er så forelska i henne.

 

Men denne verden er rar, og alle skader er mulige å rette opp igjen...

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Med fare for at jeg kansje har svart før..

 

du kan du jo si til henne: sug du meg slapp før en 50 lapp? å se om det virker..

 

*kødd modus AV*

 

ikke ta på henne.. prøv å snakk med henne.. masse.. om interesser og slikt.. så kansje dere blir bedre kjent.. så får du henne på mobilen og på msn.. så ordner det seg sikkert..

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...