Gå til innhold

Er forelska i ei i klassa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han sør om hjelp. Han spør ikke om å bli driti ut... Greit å påpeke at det er feil fremgangsmåte, men sitt nå ikke å drit han ut og gjør han enda mer redd for å tro på seg selv... Fatter ikke poenget med det.

 

Uansett hva de andre sier, så gi nå ikke opp! Du vet best selv hvordan situasjonen er og ta etsteg av gangen, du føler nok selv når neste steg er klart. Kanskje tar du ingen kankjse halveis eller kanskje kommer du i mål. Uansett du lærer av det til neste gang og du har prøvd!

Lenke til kommentar

Da har en vennlig men bestemt moderator fjernet en del innlegg her. Antagelig forsvant et par som kunne fått være, men slik går det når man masse-modererer og skal beholde sammenhengen i tråden. Beklager til de som gikk med i dragsuget.

 

Ta Bogan's kommentar over som utgangspunkt når dere poster. "Annet" er ikke et free for all si hva du vil sted, men et forum for konstruktive diskusjoner om emner som ikke hører hjemme andre steder på forumene. Folk skal kunne stille et ærlig spørsmål og få sånn i hovedsak seriøse svar.

 

Det er ikke forbudt å mene at trådstarter kjemper en tapt kamp, men det går an å tenke seg om før man formulerer et innlegg. Og det er greit om innleggene inneholder mer enn "Enig", det regnes som spam.

 

Dersom du lurer på om trådstarter er ærlig eller om det er en tullepost/trolling, så ikke diskuter det i tråden, men bruk Report-knappen og la en moderator vurdere det.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

hmmm....jeg vet følelsen.

 

jeg var ute og så kalt lusket på en jeg likte også så jeg hun ikke igjen.

 

plutselig ble jeg prikket på ryggen og snudde meg seff.

 

da fikk jeg et slag i trynet og spark rett i mine verdifulle deler :(

 

jeg fikk aldri sjangs på henne, men nå er det en ny jeg driver med :p

og hun liker det :D

 

triks:

begynn med å skaff msn adressen.

si mye fint om hun der og litt tull...om hun har webcam prøv å få det på så ser du om hun ler av noe du sier.

begynn å si ting til hun på skolen

du kan begynne å bruke den gamle slageren nemlig å ta henne på rrompen :)

så begynner du sikkert å klare ordne ting selv :)

 

hmm, fin sang viss du er forelsket:

 

byz - why do we always fight

Lenke til kommentar
du kan begynne å bruke den gamle slageren nemlig å ta henne på rrompen :)

så begynner du sikkert å klare ordne ting selv :)

Unnskyld meg men jeg har ALDRI merket at det er noen hit, med mindre man er ute på byen og fester og det er kemi der _fra før_

Slager fra ungdomsskoletiden ;) Husker selv vi holdt på med det der, noe som var normalt den gangen, men som hadde blitt oppfattet som rart på vgs.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at det kommer veldig an på situasjonen hvordan de reagerer hvis du tar dem på ræva... det er ikke noe man skal gjøre når man er seriøs.

 

Men når jeg sto og ga T-kroker i skisenteret i vinter dreiv vi og kødda og tok damene på ræva uten at det gjorde noe, men de forstod jo bare at vi tulla da. Dessuten tørr de kanskje ikke reagere sånn mot noen som er et par år eldre.

Lenke til kommentar
Merka etterpå at det ikke var så lurt å ta på henne i svømmehallen.. Burde jeg prøve å gjøre det andre steder istedet?

 

Går ikke på barneskolen eller ungdomskolen, men første året på VGS.

Hadde det vært meg da ville jeg likt om du var ærlig og rett frem. Da mener jeg for eksempel at det er lurt av deg å si at du har vært interessert lenge, og at du ønsker å være sammen med henne. Problemet er at de fineste i klassen vet at de er det. Hva er målet ditt?

 

Ønsker du å få henne til sengs, ja da kan det av og til lønne seg å spørre rett ut. "Skal vi gå hjem til meg å..?" Enkelte faller for den.

Er målet ditt å bli sammen med henne lønner det seg kanskje å finne ut hva hun driver med på fritiden og hinte seg litt innpå... Du bør i allefall være ærlig.

Ingen tafsing - utenom på arenaer der slikt er tillatt.

Som regel har slike penest-i-klassen-jenter en veninneflokk som mer eller mindre bestemmer hvilke type gutter som gjelder.

 

Kan du se deg inn i en av disse kategoriene?

Kjekk, glatt fyr

Eldre, erfaren fyr

Dyrisk og litt farlig fyr

Guttesjarm og hundehvalp

Snill og lett å snakke med (blir lett en "venn", og BARE det)

 

Ikke sikkert det var så mye hjelp i dette, men du får suge det du kan av tips fra alle kanter.

Vennlig hilsen en jente som har overlevd både videregående og høyskole, samt noen år i jobb. Ønsker deg all lykke - og håper det går den veien du ønsker... :yes:

Lenke til kommentar
Si til henne at du beklaget og det var feil gjort av deg,og du visste ikke helt hvordan du skulle gjøre og prøv å si noe tillegg ?

hallo man... dette var et interesankt innlegg... raskt råd... aldri gå tilbake på det du har sagt/gjort... bare ikke nevn det igjen medmindre hun nevner det... da kan det passe å komme med en unskyldning også *trommevirvel* STÅ PÅ

Lenke til kommentar

Har fått msn adressen hennes nå, men hun virker desverre ikke helt "villig" til å snakke med meg. Får bare fortsette fremover, og tilsutt skal jeg snakke med henne på skolen :cool: Jeg gir ihvertfall ikke opp :)

 

Kan du se deg inn i en av disse kategoriene?

Kjekk, glatt fyr

Eldre, erfaren fyr

Dyrisk og litt farlig fyr

Guttesjarm og hundehvalp

Snill og lett å snakke med (blir lett en "venn", og BARE det)

 

Er vel ingen av disse kategoriene som passer helt. Vil heller se på meg selv som skoleflink, forståelsesfull og søt.

Lenke til kommentar

Etter den episoden i bassenget hadde jeg holdt godt avstand i en god stund. Hvis du fortsetter å pushe på tror jeg hun kommer til å fyre til deg igjen til slutt.

Hold avstand, bare snakk til henne hvis du må, men ikke virk avvisende på noen som helst måte.

Skal du gå i klasse med henne til neste år også?

Tror ditt første mål skal være å få hun til å snakke med deg og ikke du med henne.

 

Hva synes dere andre? Tror dere det hadde vært lurt å være litt tilbaketrukken? En såkalt stategisk retrett.

Lenke til kommentar
Etter den episoden i bassenget hadde jeg holdt godt avstand i en god stund. Hvis du fortsetter å pushe på tror jeg hun kommer til å fyre til deg igjen til slutt.

Hold avstand, bare snakk til henne hvis du må, men ikke virk avvisende på noen som helst måte.

Skal du gå i klasse med henne til neste år også?

Tror ditt første mål skal være å få hun til å snakke med deg og ikke du med henne.

 

Hva synes dere andre? Tror dere det hadde vært lurt å være litt tilbaketrukken? En såkalt stategisk retrett.

Joda, kan så være... Vet jo ikke hvordan situasjonen er.. Synes han skal komme til der det føles naturlig. Ikke mase eller være slitsom, men hakket før det... Er slikt man bare må føle på seg... Bare finnet et naturlig startpkt og ta det derfra. Som jens august anker hansen sa: "løper man for fort frem så snubler man"

Lenke til kommentar

Når du snakker med henne på msn, så snakk om noe med skolen, noen som går på skolen eller lignende. Snakker hun også om skolen og f.eks er oppgitt over noe, prøv å hjelpe henne med problemet (hvis det er skole relatert, ikke private problemer :p). Ei jeg var keen på i fjor begynnte jeg sånn med, vi hjalp hverandre med en del skole greier over msn, sendte ting til hverandre som vi hadde gjort, og etter hvert begynnte vi å snakke om andre ting også, og i dag er hun en av mine beste venner og vi snakker om alt mulig. Grunnen til at det ikke "ble" noe mellom oss var fordi hun fikk seg type omtrent samtidig, det er slutt nå, men gidder ikke ødelegge et så godt vennskap hvis det går skeis med forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...