FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 får ikke igjen telefon min takk for min k500i som ble vasket bort så alt for tidlig Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er jeg en av de få som ikke bryr seg? Var en tur innom frognerparken, og jeg tok jo bilder som har bedre kvalitet enn Ixus V3 kamera'et mitt. Er ikke mye som kan forbedres i mine øyer... Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Trøst dere med at bilder tatt med mobiltelefoner stort sett blir bare rævva uansett. (Ripete linse, dårlig optikk, elendig autofokus, drit dårlig lysmåler osv osv osv.) Spiller liten eller ingen rolle om dem bytter fra CMOS til CCD - dette kan ikke måle seg med et ordentlig kamera likevel. Dere kjøper vel seriøst ikke mobiltelefon for å drive med fotografering??? Det eneste dette betyr er at det innebygde kameraet går fra å være veldig elendig møkk dårlig til å bli elendig møkk dårlig. Edit: leif. Endret 27. mai 2005 av hilram Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det eneste dette betyr er at det innebygde kameraet går fra å være veldig elendig møkk dårlig til å bli elendig møkk dårlig. Så du mener seriøst at K750i's kamera er "veldig elendig møkk dårlig"? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Dere kjøper vel seriøst ikke mobiltelefon for å drive med fotografering??? Det eneste dette betyr er at det innebygde kameraet går fra å være veldig elendig møkk dårlig til å bli elendig møkk dårlig. Har en Canon Ixus V3 som jeg bruker til ordentlig fotografering av viktigere ting, men det er jo kjekt med et kamera på mobilen (som du har med overalt) bare for å ta bilde av mindre viktigere - ubetydlige ting. Du kan jo ikke kalle det kamera dårlig. Hvis kamera på K750i er "veldig elendig møkk dårlig", hva kaller du kamera på Nokia 6610i da? Endret 27. mai 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Den negative beskrivelsen av det kameraet blir litt for lang til at jeg får plass til det på en linje. (Har 6610i selv.) Og nei, jeg har ingen tro på kameramobiler. Selv de digitale kompaktkameraene er ofte på grensen til hva som er akseptabelt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg synes makro modusen til K750 er veldig bra for å være mobil kamera men vanlig modus så blir det lett litt mye støy. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg har aldri opplevd noe bedre kvalitet på et kamera i en mobil, vil ikke si dette er dårlig, møkk dårlig som du sa men tvert imot. Det er en mobil med mange funksjoner, mp3,radio osv. Å da når denne greier og levere så utrolig bra oppløsning på bildene sine i tilleg er jeg SERIØST imponert. Tror faktisk den tar bedre bilder en søstra mi sitt digital kamera hehe jeg digger det! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Verre for de som kjøpte splitter ny Audi A4 ifjor, og så bestemte Audi seg for å lansere en helt ny design (nye grillen bl.a.) midt i året, bare et år eller to etter at nye A4 først var lansert. (Og en modell varer jo vanligvis i 4-7 år liksom, ikke i 2...) Sorry, men kan ikke dy meg. "Nye" A4 kom i vel i 2001, noe som tilsier at modellen har vært på markedet i 3-3 1/2 år før første facelift. Denne "faceliften" er imidlertid ganske vesentlig og bilen kom som en nokså stor overraskelse selv om man egentlig burde forutsett det. Du burde brukt A3 som et eksempel! Nok om det. Jeg opplever iallefall at min K750i henger seg, skjedd to-tre ganger siden tirsdag og må ta ut batteriet for å få liv i den igjen. Noen andre som har opplevd lignende? Synes også at telefonen er alt for mye plastikkaktig i motsetning til D500 som jeg også har liggende. Her er det er STOR forskjell! Lenke til kommentar
Totto Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Liten tanke, dersom denne versjonen kommer i august, så vil det vel tilsi at w800 vil ha denne kameratypen som standard ved lansering?? Just a thought.. For min del så bryr jeg meg ikke noe særlig, kameraet på k750 er jo konge fra før, de som er fornøyd nå har jo ikke noen grunn til å være skuffet. Men, skjønner hvorfor SE ikke har informert om dette, det tror jeg de hadde tapt MANGE salg på. Når du hauser opp en tlf på den måten, så er det jo dumt å si; ikke kjøp denne, det kommer en råere versjon om 3mnd.. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Vi får vente i spenning og se hvordan det går Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvis dette er sant så har jeg mistet min respekt for SE! har aldri hatt noe særlig respekt for SE, jeg..liker ikke SE..men jeg kan være enig i at det er litt teit å lansere en oppfølger bare måneder etter at k750 har kommet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå