webby1 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Har et problem å spille et spill som heter "GTA Vice City". Først fungerer alt når introen å sånt kommer, men når jeg skal begynne å spille så klikker hele skjermbilde og det kommer en melding: "ialmrnt5-skjermdriveren virker ikke som den skal. Lagre arbeidet ditt, og start systemet på nytt for å gjennopprett fukk skjermfunksjonalitet. Neste gang du starter systemet på nytt, vil en dialogboks hvor du kan laste opp data om denne feilen til microsoft, viser." Hva er som er problemet og hva må gjør får fikse det? Endret 27. mai 2005 av webby1 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 oppgrader spillet/finn en annen skjermkort driver Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) hvordan oppgraderer jeg skjermkortet og hvor finner jeg andre skjermdrivere..? Første gangen jeg prøvde spillet fungerte spillet helt utmerkett, ganske merkelig at det ikke fungerer nå. Endret 27. mai 2005 av webby1 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 kan noen vær så snill å hjelpe meg med dette problemet.. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har du både innebygget skjermkort og ekstern(AGP)? I så fall, deaktiver det innebyggede i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå