Conan_Warrior Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har en Toshiba A10 S203 bærbar pc, og lurte på om det finnes programmer for å måle temperaturen på den? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Du kan jo prøve mobilemeter, kanskje den vil virke. Søk på google så finner du den. Det er gratis. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Prøv Everest det funka ihvertfall på en HP bærebar(tror det var HP ihvetfall) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva har det å si om den funka på en HP? Han har Toshiba. Men uansett, hvis ikke mobilemeter funker så funker kanskje everest. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kanskje skjermkortet kan vise tempraturen?? Min gjør i alle fall det. <om det virker slik som det gjør med min så høyreklikker du musetasten, og der (vil i så fall) Være en skjermkort meny. Der inne kan du se tempraturen på en av valgmenyene. Det kan være slik på din også.. Ikke vet jeg, men det nå et fosleg Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Jeg hadde en Tosbia satelit 6000 som funka med ett program som heter Motherboard monitor http://mbm.livewiredev.com/ Støtter veldig mange hovedkort. , har brukt det på alle mine maskiner de siste åra Er ett par ting en må ta seg tid til : 1. Viktig og hente updates til det så en får med de nye modelene. 2. Finne sitt hovedkort i programet. Endret 29. mai 2005 av Razer63 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå