int20h Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nvidia ser ut til å utvikle to nye brikkesett, foreløpig kjent under kodenavnene G60G og G60D. Begge disse vil være rettet for bruk sammen med prosessorer fra Intel.Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 C51-brikkesettet for AMD64 er neppe langt unna introduksjon. Dette blir liggende i budsjettklassen for Athlon 64 med integrert grafikkjerne, støtte for PCI Express x16, SATA II , USB 2.0, FireWire og Gigabit Ethernet. Trolig vil C51 bli laget både for sokkel 939 og sokkel 754. Hærlig! Jeg regner med navnet blir Nforce4 IGP. Dette høres ut som noe for meg! Skal bli godt å bytte ut dagens hovedkort med et slikt. SATA II og overklokkbarhet er vel det jeg gleder meg mest til. Med siktemål på budsjettklassen så regner jeg med kortet kommer under tusenlappen. (Men dyrere enn tilsvarende kort med brikkesettene ULi 1689, Nforce3 250, Via K8T800 Pro og ATI Radeon Xpress 200G). Altså i prisklassen 800-1100kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå