abene Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Netscape 8 ødelegger for IE Problemene for Netscape 8 bare fortsetter. Nå melder en del brukere om at XML ikke fungerer skikkelig i Internet Explorer hvis Netscape 8 er installert i samme PC. Les artikkelen her Lenke til kommentar
olear Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hmm, Netscape må ha IE for å fungere, men IE fungerer ikke hvis Netscape er installert. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Snakk om å slå 2 fluer i en smekk Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 får no håpe at dei klarer å fikse dette. synd for alle som opplever denne feilen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Anbefaler alle å gå over til enten Opera eller Firefox Endret 27. mai 2005 av Mala Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg håper det blir ryddet opp i dette. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Anbefaler alle å gå over til enten Opera eller Firefox Jepp! Takk Netscape! Kanskje Netscape vil at IE brukere skal bruke deres nettleser i steden.e Litt dumt at de begynner å bruke en dårlig nettlser da. Firefox (Opera for den del), sier jeg bare! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Snakk om å slå 2 fluer i en smekk Hehe :!: Dette er positivt Gimper Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tror ikke akkurat mange netscape greier å lokke så veldig mange brukere overt til dems leser etter alle disse feilene. Jeg bytter i allefall ikke. "Lenge leve Firefox" Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er det mange som har testet ut Netscape. Jeg tenker med glede tilbake på gode, gamle dager da Netscape var det eneste riktige! Siden firefox kom i første beta har den vært mitt valg. Har kjørt litt opera inn i mellom og liker godt den også, men det blir litt "mye" liksom. Jeg vil jo bare ha en nettleser Nå sitter jeg faktisk og skriver dette i Netscape. Ideen med å bytte mellom IE og firefox rendering er jo genial for vanlige brukere. Har testet det ut litt og det ser ut til at de sidene (blant annet min egen) som ikke funker I DET HELE TATT i IE, vises perfekt i Netscape. I tillegg fungerer alle IE spesifikke ting fint. Selvsagt ville jo det beste være om alle følgte W3C sine standarder, men Microsoft er jo ....vel Microsoft, så inntil videre likte jeg ideen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå