Veitafan Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Kom opp i 3KJ. Faen. Faen. Dobbeltfaen. Jeg kan jo ikke kjemi... enda. Får "litt" å lære meg til uka. Har surfa på gode karakterer frem til februar, og etter det har jeg strategisk unngått alt som heter kjemi. Faen, faen, dobbeltfaen, jeg har litt å ta igjen nå. Kjiipt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kom opp i 3KJ. Faen. Faen. Dobbeltfaen. Jeg kan jo ikke kjemi... enda. Får "litt" å lære meg til uka. Har surfa på gode karakterer frem til februar, og etter det har jeg strategisk unngått alt som heter kjemi. Faen, faen, dobbeltfaen, jeg har litt å ta igjen nå. Akkurat derfor er jeg sjeleglad jeg kom opp i 3BI istedenfor 3KJ Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 2MX... Er det slik at eksamenskarakteren min erstatter karaktern jeg får i boka? Eller kommer den i tillegg? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 2MX... Er det slik at eksamenskarakteren min erstatter karaktern jeg får i boka? Eller kommer den i tillegg? Er ikke sikker, men tror det. Vi har fått beskjed om at hvis vi stryker på eksamen, så stryker vi i faget... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Står du på eksamen, står du i faget. Standpunktkarakteren blir ikke påvirket av eksamenskarakteren eller omvendt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Står du på eksamen, står du i faget. Standpunktkarakteren blir ikke påvirket av eksamenskarakteren eller omvendt. Jo, har du 6 i standpunkt, men stryker på eksamen, så stryker du i faget, med mindre du tar eksamen om igjen. (Noe du kan, som privatist, vanligvis om høsten) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 men hvem stryker eksamen med 6 i faget? . Man har vel ikke strøket i faget, bare på eksamen, og får dermed sekundærvitnemål? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Sant det, skal litt til, men ei jeg kjenner gjorde det. Hun hadde 6 i standpunkt i norsk allmennfag, og hadde eksamen 3. året. Der misforstod hun oppgaven, og strøk. Hun fikk ikke vitnemål, men tok eksamenen om igjen til høsten og fikk det da i steden Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 2MX... Er det slik at eksamenskarakteren min erstatter karaktern jeg får i boka? Eller kommer den i tillegg? På vitnemålet står eksamenskarakteren som en egen karakter, men når konkurransepoengene regnes ut blir din karakter for 2MX gjennomsnittet av standpunkt- og eksamenskarakteren. Karakterene blandes altså. Dermed er det i grunn kjipt å komme opp i et fag du har 6 i, for da kan du ikke forbedre vitnemålet ditt ved å gjøre det bra på eksamen. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 1B informasjonsbehandling Visual Basic altså? Gratulerer på forskudd med 6-eren Hadde det bare vært VB så. Men vi har noe som heter simulering i et møkka programm som heter powersim. Satser på en 5er uansett da Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg var så heldig at jeg ikke kom opp i skriftlig eksamen! Nesten ingen grunnkurs elever kom opp til skriftlig eksamen, sikkert for at skolen skal spare penger. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bedriftsøkonomi her (bedøk), driiiiiit! Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kom opp i økonomi, som jeg synes er et ganske greit fag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Kom opp i Engelsk. Trur det kommer til å gå bra, selv om jeg egentlig håpet på 3MX eller 3FY. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Kom opp i økonomi her, bør gå greit. Alt under fem i karakter vil ødelegge, så jeg satser på å klare det. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Absolutt ingen verdens ting... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tysk B-språk, VK1 Det blir en helvetes dag på fredag. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 3FY her, men kan ikke forbedre vitnemålet dessverre, bare gå ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå