zeitgeist Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Noen av dere har sikkert vært igjennom denne, men forumet trenger en link ; "Python Challenge is a game in which each level can be solved by a bit of (Python) programming." http://www.pythonchallenge.com/ Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Veldig bra. *Bookmark* helt klart. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kom over den sida i går, tenkte jeg skulle lage ett nytt emne om det, men så fant jeg denne. Så jeg bare bumper denne sånn at flere kan prøve seg. Har kommet meg til level 6, det har vært veldig kule oppgaver fram til nå. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) WOOHOO!! Fikk det lesbart! Endret 8. juli 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg klarer ikke til mer enn level 2 Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Du må prøve å lage et filter som kan filtrere ut det du vil finne Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Må innrømme at dette var sykt artig! Men jeg er på level 5 og skjønner ikke en dritt! Hva brukes p***** til? Hva/hvordan ett eller annet med banner.p? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg startet sakte men sikkert i går, og er nå på level 5. Skal se om jeg ikke får tid til å komme meg videre i dag. Edit: Der var jeg på level 6 Endret 9. juli 2006 av rapt0r Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg startet sakte men sikkert i går, og er nå på level 5. Skal se om jeg ikke får tid til å komme meg videre i dag. Edit: Der var jeg på level 6 6459585[/snapback] HJELP MEG FOR FAEN!! hehe jeg MÅÅ videre!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Modulen du må bruke er "pickle" Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Modulen du må bruke er "pickle" 6460333[/snapback] Les posten 4 poster opp! Endret 9. juli 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 du må lagre banner.p på pcen din og så åpne den gjennom pickle modulen. Når du har gjort det får du en liste som du skal gjøre noe med. btw. er på nivå 7 nå Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) du må lagre banner.p på pcen din og så åpne den gjennom pickle modulen. Når du har gjort det får du en liste som du skal gjøre noe med. btw. er på nivå 7 nå 6461448[/snapback] Glaum det! Litt tenking til så fikk jeg ned banner.p Endret 9. juli 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Level 7. Hvordan dekoder jeg den gråe streken. Kan ikke bruke PIL, og tutorialen er ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Finn ut hvor på bildet streken er også bruker du getpixel. Tallet 7 skal også brukes til noe. Endret 11. juli 2006 av FraXinuS Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Bare jeg som terroriserer denne tråden? Uansett. Level 10. Har holdt på ei uke nå å lage program som ikke funker. Et pittelite hint om hvordan jeg kan få et funkende program? Fins det kanskje en funksjon som splitter strenger og lager grupper i forskjellige tall? Noe i re? Men da kan ikke alle 1-ere havne i samme gruppe osv, men de havner i grupper etter hvor de fins i strengen. EDIT: Hva er hettingertools? Endret 18. juli 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 hettingertools vet jeg ikke hva er, men du har sikkert funnet ut hva sammenhengen er i de tallene er. Så da er det bare å lage ett program som gjør akkurat det. Lurte lenge på hvordan jeg skulle gjøre det jeg også, men så bare tenkte jeg på hvordan tallene er satt sammen også bare prøvde jeg meg litt fram, også etter noen timer så hadde jeg et programm som funket. Jeg brukte ingen moduler, brukte bare en liste og la til tallene i den. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, merkelig nok så fikk jeg det nettopp til jeg også. Virker som jeg må poste noe her før jeg finner ut av det! Begynte å tenke når jeg skrev det med å splitte i grupper osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå