Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Jeg startet sakte men sikkert i går, og er nå på level 5. Skal se om jeg ikke får tid til å komme meg videre i dag.

Edit: Der var jeg på level 6

Endret av rapt0r
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV

du må lagre banner.p på pcen din og så åpne den gjennom pickle modulen. Når du har gjort det får du en liste som du skal gjøre noe med.

btw. er på nivå 7 nå

Lenke til kommentar
du må lagre banner.p på pcen din og så åpne den gjennom pickle modulen. Når du har gjort det får du en liste som du skal gjøre noe med.

btw. er på nivå 7 nå

6461448[/snapback]

Glaum det! Litt tenking til så fikk jeg ned banner.p

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Bare jeg som terroriserer denne tråden? :hmm:

Uansett. Level 10. Har holdt på ei uke nå å lage program som ikke funker. Et pittelite hint om hvordan jeg kan få et funkende program?

Fins det kanskje en funksjon som splitter strenger og lager grupper i forskjellige tall? Noe i re?

Men da kan ikke alle 1-ere havne i samme gruppe osv, men de havner i grupper etter hvor de fins i strengen.

EDIT: Hva er hettingertools?

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

hettingertools vet jeg ikke hva er, men du har sikkert funnet ut hva sammenhengen er i de tallene er. Så da er det bare å lage ett program som gjør akkurat det.

Lurte lenge på hvordan jeg skulle gjøre det jeg også, men så bare tenkte jeg på hvordan tallene er satt sammen også bare prøvde jeg meg litt fram, også etter noen timer så hadde jeg et programm som funket.

Jeg brukte ingen moduler, brukte bare en liste og la til tallene i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...