Gå til innhold

Chieftec Scorpio vs Dragon - luftgjennomstrømning..

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan luftgjennomstrømningen i front er på Chieftec Scorpio i forhold til Dragon, begge fulltower.

Det ser jo ut til at det er mye mer ventilering på Dragon.

Men det er jo kanskje en åpning under i front på begge i tillegg til de hullene som er del av designet..?

112011.jpg112013.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp fått mitt Dragon kabinett (big tower)

å må bare si at det er det lekreste jeg noen gang har sett (utenom dama :grin: ) !!

Angående luftgjennomstrømminga så er det som du selv har skjønt riller forran med plass til to 80x80mm vifter nede pluss 2 oppe (forran harddisken(e) )

På sidepanelet er det hull oppover sidene og plass til 2 80x80mm vifter bak + ei 120x120 vifte ovenfor (medfølgende) psu eller du kan sette inn et ekstra psu (modding trengs!)

Sank 5 grader i kabinetttemp jeg så jeg er stor fornøyd! + dama syter ikke så mye over utsende av "harddisken" som hun kalte kassa før (hvorfor uvitenhet hos enkelte jenter?? :grin:)

Har aldri prøvd eller sett Scorpion kabinett(ene) i realtime så der må jeg være ærlig mot deg altså,

så jeg vet ikke hvordan luftgjennomstrømminga er..

Men jeg anbefaler Dragon !! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-16 20:33, Pettern800 skrev:

det ser ut som dragon vinner, bare se foran...

Hehe.. det er nettopp det som er problemet.

Ser jeg på forstellet, vinner Scorpio. Synes dets fordeksel er penere enn Dragon's.

Men, selvsagt, hvis man setter nøtta i sving, blir det en litt annen sak. :razz:

Dragon har tydeligvis bedre luftgjennomstrømning foran.

En annen ting er at begge har jo også hull i sidedekselets frontparti. Da er det kanskje ikke lenger like stort behov for en bra åpning foran..?

[ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-07-17 13:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...