MagE Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei, Jeg og en venn av meg har lagd en passiv kjølt PSU. denne tok kvelden etter noen månder med Potoshop og spilling. Derfor har jeg og minn venn tenkt og lage en vannavkjølt PSU denne gangen, og jeg lurer på om en Sunnytec strømforsyning er noe og satse på. Microplex sier selv at det er på grunn av bråk den selges så billigt, men er dette sant? noen som vet om det er mye rippel og lave/høye spenninger på denne? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Er det ingen som vet noe om denne? EDIT: googlet litt og det ser ut som denne PSU'en er relativt god, til prisen er det en drøm etter hva jeg har lest Endret 28. mai 2005 av MagE Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Link til tester da? Fant lite på Google jeg.. Men etter å ha lest spec'sn virker det jo som en helt kurrant og ikke minst billig PSU! Skal selv bestille denne.. Bytte ut vifta med SilenX naturligvis.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Fant denne: http://itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=628 Men tror denne testen er ganske gammel. Husker jeg ikke feil sier de i testen at den koster ca 700kr Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Tar opp denne tråden igjen. Tenkte å starte en ny men: Kan dette bli den nye hitten for oss som vil ha en grei strømforskyning som uansett skal modifiseres. For eksempel bytte vifte®, lage en passiv eller en vannbasert løsning. Jeg er blitt av den oppfattning at Microplex ikke tar inn strømforskyninger som ikke holder mål (ala. Q-Tec + ?NorthQ? ). Gleder meg til å se litt nermere på erfaringer og tester av dette produktet... LOZER edit: Disse strømforsyningene har ikke temperaturregulert vifte og støyer en del. Vi har derfor valgt å selge dem ut meget rimelig. Ytelsen er derimot god - vi har testet dem til 425W kontinuerlig. Aluminiumshus. Endret 1. juni 2005 av LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå