cybervision_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har kommet hjem etter endt skoleår og i glede over at ADSL endelig var kommet til oss plugget jeg i USBpluggen som fulgte med pakken vi fikk med da vi bestilte ADSL hos telenor. Avstanden mellom ruter og maskina mi er 8 meter i sammeplan og ikke noe mur. Signalet varierer mellom ikke noe og veldig svakt. Surfing går greit, men alt annet er ustabilt. Kan det hjelpe å kjøpe ny antenne til ruteren? Nytt internt kort i maskinen? Ruteren er av det "velkjente" merket SparkLan. Har prøvd hermetikkboks trikset i tilfelle noen lurte og det funket ikke. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 routern har du? det du kan gjøre er å se om det finnes en mulighet i routern å endre signalstyrken på den Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Kan ikke se at den har mulighet for det. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Skaff lang USB kabel og flytt 'donglen' til du får bedre signal. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) At jeg ikke tenkte på det. Har lite rom, men skal ta å prøve det, sikkert den billigste metoden. Endret 26. mai 2005 av cybervision_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå