Kamerakjøper Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Elkjøp selger en slik spiller til 1295kr (ny modell, den på nettsiden koster 1595). Er det noen som har erfaringere dette merket? LG het Goldstar før, og det var vel ikke akkurat kjent som et kvalitetsprodukt. Men de skal visstnok ha gjort en del ting for å bedre både kvalitet og image. Stemmer det? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 nå er det faktisk kjent som et kvalitetsprodukt. Deres DVDspillere har faktisk vunnet en del tester. Selv har muttern en slik en som jeg faktisk er ganske fornøyd med. Den er bra, stillegående og støtter en del. Enkel å lære seg og ser fin ut. LG står for Lucky Goldstar hvis jeg ikke tar helt feil. Og jeg har ingenting å utsette på et LG produkt. Har solgt LG før i den forrige jobben. Så selv kan jeg en del om det de hadde da. Så det hadde vært fint med en link til produktet kan ta en titt Lenke til kommentar
Kamerakjøper Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Her er linken: Elkjøp I dag hadde de ikke denne inne, men de hadde nettopp fått inn en ny modell som skal erstatte denne. Skal visst spille de samme formatene. Prisen på denne er 1295kr. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ser ut som en grei spiller det.. støtter jo en rekke formater. og jeg mener det er mulig å gjøre den sonefri med en liten cd. Brodern sitter foresten med et lite kompakt hjemmekino anlegg og er strålende fornøyd med det. Det er et godt kjøp det der. Kan ikke si noen annet.. ( brodern er litt sjalu også siden storebroren sitter med anlegg til snart 50000 i kjellern ) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Life's Good er slagordet til LG. LG er egentlig en forkortelse for firmanavnet Lucky Goldstar som oppstod etter forandringer i eierinterressene i Goldstar i 1995. Produktene til LG er stort sett av god kvalitet. Jeg kjennner ikke eksakt den modellen trådstarter spør om, men jeg har vært borti et par tidligere modeller og de var blandt de bedre av denne typen produkter. Endret 27. mai 2005 av Mr D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå