dabear Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jaha. Dette var merkerlig. Jeg boota opp windows xp for første gang på lenge nå og skulle sjekke om det hadde kommet noen oppgraderinger. start-> windows update . Da får jeg altså vedlagt feilmelding. Jaha, jeg kjører jo windows xp Hva gjør jeg for å fikse dette egentlig? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det var merkelig. Hvis du har en lovlig Windows versjon, så kan du jo ringe Microsoft, så hjelper de deg å fixe problemet. Her nummeret til Ms support i Norge:22 02 25 50 Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Burde da ikke være nødvendig å bruke tellerskritt på noe så latterlig. Jaja, feilmeldingen var hvertfall i klartekst. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jaha. Dette var merkerlig. Jeg boota opp windows xp for første gang på lenge nå og skulle sjekke om det hadde kommet noen oppgraderinger. start-> windows update . Da får jeg altså vedlagt feilmelding. Jaha, jeg kjører jo windows xp Hva gjør jeg for å fikse dette egentlig? ser denne side her, artikkel " why can't I download updates" http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm lykke til Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Jaha. Dette var merkerlig. Jeg boota opp windows xp for første gang på lenge nå og skulle sjekke om det hadde kommet noen oppgraderinger. start-> windows update . Da får jeg altså vedlagt feilmelding. Jaha, jeg kjører jo windows xp Hva gjør jeg for å fikse dette egentlig? ser denne side her, artikkel " why can't I download updates" http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm lykke til Jo, skal lese den. Men fikk det til tidligere her idag. Det viste seg at det bare var å disable sygate firewall Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) quote: "Men fikk det til tidligere her idag. Det viste seg at det bare var å disable sygate firewall " merkelige greier disse firewalls, har hatt problemer med norton før ! Endret 27. mai 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå