Gå til innhold

SilverBlue pHantOm chieftec.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hmmm, er ikke helt sikkert ble så stress med skole å at jeg ikke fikk tak i riktig verktøy.

Til admins:

Skal få tak i riktig verktøy og få gjort det så fort som mulig slik at de som eventuelt ønsker å se sluttresultatet får det. :D

Endret av melbye2k
Lenke til kommentar
UPDATE (bilder)

Her pusser jeg toppen på kabisset

pussing_av_toppen_rl_img_03.JPG

Her pusset jeg sidedøra som ikke har vindu

pussing_av_siden_rl_img_02.JPG

Har også pusset små kanter på kabinettet...

Jeg har også kuttet ut plass til plexi glasset i den siden som enda ikke er pusset. Slik så det ut når jeg holdt på med det.

kutting_rl_img_01.JPG

hei.

et godt stykke arbeid det der ja :p

æh, sorry for at spørr men har du brukt mye slipe papir på det der :D

sorry mente ikke noe med det altså men måtte bare spørre he he

Ps. Skal du selge panteren din ? :)

keep working dude, it`s gona be better :)

Lenke til kommentar

Brukte først en dremel multimaster for å pusse av malingen eller lakken de. Deretter brukte jeg en eller annen sak jeg ikke helt husker navn på (som forresten roterte og ristet mens den pusset) til og få metallet blankt og gjevnt.

Deretter kom lakken, å resultatet var pent etter min mening :D

Kan være jeg selger den, men da selger jeg den som en komplett PC med alt. :p

EDIT::

Å forresten nå som jeg ser etter så dreit jeg meg noe jævli når jeg svarte på PCen når du refererte til "panteren" (i ettertid antar jeg du mener mopeden).. å nei jeg skal ikke det :p..

Endret av melbye2k
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

hei.

hm. et greit kabinett men... ikke helt min stil.

dumt spurt kanskje men skal du gjøre noe innvendigt på det ? tenkte da på kabler og slikt.

Du sa ferdig, mente du dette virkeligt ? nå skal ikke jeg kritisere så mye men det er masse du kunne ha gjort på det da, for meg så virker dette halv ferdigt, pluss at du har brukt veldig lang tid på nesten ingenting. og oppdateringer mangler det plenty av.

Men men... slik er det nå da.

Lenke til kommentar

ja, er litt halvferdig. jeg må innrømme det. men har rett å slett ikke gidd til og pusse det ned igjen.

Det er mulig jeg tar å gjør ting "om på nytt" til sommeren, men det ser jeg da... i så fall skal jeg love dere en fin worklog.. :p

Og jeg har ikke styrt med det inni fordi jeg skal ha all HW'en som står i mitt Sunbeam ferdig kabinett over i dette chieftec kabinettet når jeg kjøper ny hw (forhåpentligvis før TG06). Har næmlig tenkt å bruke maskina som server :D

Har skafet en plass med 20-25mbit linje hvor den skal stå. Så det blir CS server osv :D

Men uansett, takk for all kritikk, og som sagt så skal jeg se om jeg fikser det til sommeren.

:D

Me|bYe

Endret av melbye2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...