Vågebu Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Skjær fra innsiden med Dremel, så bli det bra. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Så ut som om det skulle funke, sikker på at drillen går kjapt nok? Merkelig at du ikke kommer igjennom, men som du selv sa: Du kan ha fått feil verktøy Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du har desverre fått en hullsag for tre. Pass på at hakkene er litt mindre neste gang du skal ha metallsag. Det blir som å sage i stål med tresag. Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 takk for tipsan antar jeg har fåt feil borr. men uanz så tror jeg jeg skal få gjort det hops et firma eller noe ... Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tråden lagt død? Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hmmm, er ikke helt sikkert ble så stress med skole å at jeg ikke fikk tak i riktig verktøy. Til admins: Skal få tak i riktig verktøy og få gjort det så fort som mulig slik at de som eventuelt ønsker å se sluttresultatet får det. Endret 29. september 2005 av melbye2k Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 UPDATE (bilder) Her pusser jeg toppen på kabisset Her pusset jeg sidedøra som ikke har vindu Har også pusset små kanter på kabinettet... Jeg har også kuttet ut plass til plexi glasset i den siden som enda ikke er pusset. Slik så det ut når jeg holdt på med det. hei. et godt stykke arbeid det der ja æh, sorry for at spørr men har du brukt mye slipe papir på det der sorry mente ikke noe med det altså men måtte bare spørre he he Ps. Skal du selge panteren din ? keep working dude, it`s gona be better Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Brukte først en dremel multimaster for å pusse av malingen eller lakken de. Deretter brukte jeg en eller annen sak jeg ikke helt husker navn på (som forresten roterte og ristet mens den pusset) til og få metallet blankt og gjevnt. Deretter kom lakken, å resultatet var pent etter min mening Kan være jeg selger den, men da selger jeg den som en komplett PC med alt. EDIT:: Å forresten nå som jeg ser etter så dreit jeg meg noe jævli når jeg svarte på PCen når du refererte til "panteren" (i ettertid antar jeg du mener mopeden).. å nei jeg skal ikke det .. Endret 18. desember 2005 av melbye2k Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 her er bilde av kabinettet når det er ferdig!! :D Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Gratulerer! Så ganske greit ut det, selv om jeg ikke akkurat er verdens største fan av de føttene.. Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 her er bilde av kabinettet når det er ferdig!! :D 5350757[/snapback] Mulig det bare er jeg som er teit men ehh.. Et bilde når det er ferdig?? Er det ferdig?? Har du bare droppa og update?? Ikke no negativt assa bare lurer Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du burde pusse d bedre ut fra jeg kan se på bildet! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ja det var nok mopeden ja samler på klassikere så den hadde vært fin i min samling ja Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -FriedDude-: Egentlig enig.. Et strøk lakk hadde gjort seg også! Men men.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Så jo ganske greit ut det der da Men hva med å polere med autosol elns. Har du noen flere bilder? Med og uten lys osv. Front, sider...... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 hei. hm. et greit kabinett men... ikke helt min stil. dumt spurt kanskje men skal du gjøre noe innvendigt på det ? tenkte da på kabler og slikt. Du sa ferdig, mente du dette virkeligt ? nå skal ikke jeg kritisere så mye men det er masse du kunne ha gjort på det da, for meg så virker dette halv ferdigt, pluss at du har brukt veldig lang tid på nesten ingenting. og oppdateringer mangler det plenty av. Men men... slik er det nå da. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Etter min mening IKKE fint. Men det er min mening da:). Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg savner udates imellom "panter-bildet" og "ferdig-bildet"! Hadde vært fint hadde du lagt ut det hvis du har. Resultatet ble vel greit nok, men jeg hadde pussa mer, og kanskje lakka det. Fiksa no kabler inni og litt sånt Øyvind Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) ja, er litt halvferdig. jeg må innrømme det. men har rett å slett ikke gidd til og pusse det ned igjen. Det er mulig jeg tar å gjør ting "om på nytt" til sommeren, men det ser jeg da... i så fall skal jeg love dere en fin worklog.. Og jeg har ikke styrt med det inni fordi jeg skal ha all HW'en som står i mitt Sunbeam ferdig kabinett over i dette chieftec kabinettet når jeg kjøper ny hw (forhåpentligvis før TG06). Har næmlig tenkt å bruke maskina som server Har skafet en plass med 20-25mbit linje hvor den skal stå. Så det blir CS server osv Men uansett, takk for all kritikk, og som sagt så skal jeg se om jeg fikser det til sommeren. Me|bYe Endret 4. januar 2006 av melbye2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå