Gå til innhold

SilverBlue pHantOm chieftec.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har et spørsmål til dere som følger med på denne workloggen...

 

idag kuttet jeg litt i plexiglasset og gjorde det klart for å settes fast... er bare et lite problem... jeg lurer på hvilket lim jeg skal bruke.. noen av dere som har erfaringer med lim som sitter godt på metall og plexi??

 

(glasset er ganske stort, og er 8mm tykt... så det veier litt. er bare litt kjipt om det faller av etterhvert)

 

thx :D

Lenke til kommentar

epoxy, mjaha... akkurat jah :p .. å hvor får jeg tak i det da? ^^

 

 

offtopic: :eh. kanskje det blir noe til helga... dunno... :p ser bare... få kris til å mekke det. for jeg skal jobbe å blir sikkert faen så sliten :S

 

du som spurte om hva som skjedde i bomberommet... det var bare et lan som tok litt av.

Lenke til kommentar
Jernia, Clasern, Biltema.. Overalt! :)

Hva menes med "tok litt av"? :p

Det tror jeg ikke skal nevnes på dette forumet :p

 

 

BTW: Har ikke så lyst til å holde lan der igjen. Da skal i hvertfall ikke alle som var der sist komme, var JÆVLA mye å rydde når vi va 5 stk som måtte ta alt!!! :realmad:

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar

tror ikke det kommer bilder eller noe mer før jeg får satt plexiglasset i og får borret hull i toppen til vifte.

Satser på at jeg får lånt hullsag i morgen :D ,håper i hvertfall på det. Tenkte jeg skulle bruke en sag/borr (eller hva fa** det heter) med en diameter på 10.5 cm (til en 120mm vifte).

 

plexiglasset skal jeg se om jeg får festet på en jærnvarehandel eller noe... gidder ikke kjøpe epoxy til bare en gang :p

 

så det blir snart en update

 

lova ya'll :D

Lenke til kommentar

forresten satt akkurat igang med å borre hull. må bare få si det, får noe jæv*a dritt å kutte i stål!! tror ikke jeg har fått stål"borr".

 

men gjør det beste ut av det, presser det nepå, å ser om det går gjennom etterhvert. BTW: så må jeg kjøle litt på kabinetttoppen får at det ikke skal komme stygge farger i lakken på grunn av varmen. dette gjør jeg selvsagt med en pakke vårruller :D ^^

 

bilder kommer nokk idag alikevel :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...