Vaffel89 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 ja'a du kan nok låne hullsaga... (diameter 10,5cm) kan du ikke ta med deg vifta til sifo ned da? ta det imorra (mandag) jeg msg'er deg på msn. skal på jobb intervju imorra, så vi tar det etter det ok den er grei Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 jeg har et spørsmål til dere som følger med på denne workloggen... idag kuttet jeg litt i plexiglasset og gjorde det klart for å settes fast... er bare et lite problem... jeg lurer på hvilket lim jeg skal bruke.. noen av dere som har erfaringer med lim som sitter godt på metall og plexi?? (glasset er ganske stort, og er 8mm tykt... så det veier litt. er bare litt kjipt om det faller av etterhvert) thx Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) epoxy? offtopic: blir det noe lan i bomberommet? ikke det at jeg egentlig har tenkt meg der med dataen igjen.. Endret 10. juli 2005 av andesam Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Silikon, araldit eller epoxy skal vel feste ganske bra. ellers kan du jo bruke skruer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Tror epoxy skulle funke bra til dette formålet ja OT: Hva skjedde i bomberommet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Bruker selv 10 år gammel araldit og det funker som bare det! Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 epoxy, mjaha... akkurat jah .. å hvor får jeg tak i det da? ^^ offtopic: :eh. kanskje det blir noe til helga... dunno... ser bare... få kris til å mekke det. for jeg skal jobbe å blir sikkert faen så sliten :S du som spurte om hva som skjedde i bomberommet... det var bare et lan som tok litt av. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jernia, Clasern, Biltema.. Overalt! Hva menes med "tok litt av"? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Jernia, Clasern, Biltema.. Overalt! Hva menes med "tok litt av"? Det tror jeg ikke skal nevnes på dette forumet BTW: Har ikke så lyst til å holde lan der igjen. Da skal i hvertfall ikke alle som var der sist komme, var JÆVLA mye å rydde når vi va 5 stk som måtte ta alt!!! Endret 11. juli 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hehe.. Drita eller no? Satt der med heroinsprøyta å spilte Larry? Neida.. Hmmm.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 du som spurte om hva som skjedde i bomberommet... det var bare et lan som tok litt av. det var på søndag det tok av, i søgne.. hehe Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 tar av på gardermoen også.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 tar av på gardermoen også.. Men da helt sikkert på en anne måte Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) serriøst. gi faen i å spamme workloggen min Endret 11. juli 2005 av melbye2k Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Skal gi meg jeg, ikke noe problem. Men kommer det noen bilder eller noe sånn snart? Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 tror ikke det kommer bilder eller noe mer før jeg får satt plexiglasset i og får borret hull i toppen til vifte. Satser på at jeg får lånt hullsag i morgen ,håper i hvertfall på det. Tenkte jeg skulle bruke en sag/borr (eller hva fa** det heter) med en diameter på 10.5 cm (til en 120mm vifte). plexiglasset skal jeg se om jeg får festet på en jærnvarehandel eller noe... gidder ikke kjøpe epoxy til bare en gang så det blir snart en update lova ya'll Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Til en 120mm vifte er en 117mm hullsag helt perfekt. Hvis du har Sikaflex eller silikon kan du feste vinduet med det. Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 takk for tipset men idag fikk jeg tak i et 10,5 cm borr. å årker ikke stresse mer med det rett å slett. men takk for tipset med plexi festinga... bilde update imorgen Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 forresten satt akkurat igang med å borre hull. må bare få si det, får noe jæv*a dritt å kutte i stål!! tror ikke jeg har fått stål"borr". men gjør det beste ut av det, presser det nepå, å ser om det går gjennom etterhvert. BTW: så må jeg kjøle litt på kabinetttoppen får at det ikke skal komme stygge farger i lakken på grunn av varmen. dette gjør jeg selvsagt med en pakke vårruller ^^ bilder kommer nokk idag alikevel Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) jeg kommer ikke gjennom det fa*nskapet, men tar det til et firma imorra etter jobb så fikser jeg det med skikkelig utstyr.. her er ihvertfall et bilde der jeg har prøvd å lage hull, med udugelig værktøy. Endret 13. juli 2005 av melbye2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå