SirBoo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 En artikkel som var morsom og underholdende å lese. Fortsett sånn Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tror jeg så den animasjonen første gang i 2000, begynner å bli en stund siden. tror det var en svenske som laget den Var forsovidt morsom da, men nå... Håper og ber om at jamba snart går konkurs, de må jo ha brukt en formue på å mtv-reklamene!? De tjener sinnsykt da! Vet du hvor mange som har bestilt frosken fra Jamba? Over 4millioner på verdensbasis! Og alle de som bestiller der må i tillegg bestille fire andre ting for 30kr i måneden. 30kr x 4 millioner = 120 000 000kr. Det er nok mer enn det MTV tar for de reklamene. Dessuten har de jo Tweety, Party Bee og en haug med annet dritt. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) http://www.koreus.com/files/200505/crazy-frog-axel-f.html Her kan dere se videoen. Syke greier Edit:Det som er mest irriterende er at jeg begynner å like den litt selv. Når forsken tar av oppover høyblokka rykker det faktisk litt i foten Endret 28. mai 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er ikke helt sikker på hvorfor, men jeg fikk tydelig gåsehud når jeg så/hørte den videoen. Forresten, er det Axel F som har laget orginallyden og? Eller bare mixen med hans gamle melodi? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Sinsyk ''kul'' film, for å være ærlig :!: Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dessuten har de jo Tweety, Party Bee og en haug med annet dritt. WORD!! De Jambafolkene tjener nok til gratis opphold i helvete Hater den frosken Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ikke glem Mr. Chaos .... Hvorfor blir filene jeg mottar til mmf fil? Har Samsung, som støtter mmf-filer. Problemet er at jeg ikke kan sende den til venner (for de har ikke Samsung, eller noe annet som støtter mmf) Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bedre enn Schnappi, i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg