Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1. Jeg er ikke feil informert..

2. Eier faktisk en Zen  :w00t:

3. Det kan godt hende. Skal prøve igjen litt lenger ned i denne posten.

4. Jeg er faktisk konfirmert. (hva har det med saken å gjøre?)

 

Alternativt:

1. Jeg er ikke et troll.

2. Hvordan lot du deg lure?

 

Jeg syntes Zen har et bedre design, er bedre å manøvrere seg rudt i menyene. Det er også MYE bedre lyd i Zen en det er i Ipod.

1. Hvis du påstår at Ipod suger i forhold til Zen er du feilinformert. Jeg eier selv en Zen og jeg har testet Ipod Mini grundig. At du liker Zen bedre er din sak, men det finnes ikke holdbare argumenter for å hevde at den ene spilleren er mye dårligere enn den andre.

 

2. I told you so.... Nå synes jeg du skal gå og slå opp disse ordene i en ordbok eller et leksikon: subjektiv objektiv kildekritikk inhabil uhildet

 

3. Bra. Det er håp så lenge en lærer av sine feil.

 

4. Henvisning til alder i denne type disksjon er ofte et hint om at noen synes du oppfører deg som en unge.

 

Alternativt:

 

1. Bra. Trolling er slitsomt.

2. Hvis du ikke er et troll ble jeg ikke lurt.

 

 

Det er din rett å mene at Pepsi er bedre enn Coca Cola, at rødt er penere enn blå, at katter er søtere enn hunder, at vinter er morsommere enn sommer osv. osv. Problemet oppstår når du postulerer dette som universelle sannheter.

 

Hva lydkvalitet angår: Ja, så lenge du ikke justerer maksimal uteffekt på Ipoden vil Zen gi et bedre resultat med et par skikkelige øreklokker. Dette handler imidlertid om uteffekt og lite annet. Jeg tror også ørepluggene som følger med Zen er bedre enn Ipod sine. Å påstå at lyden er bedre er imidlertid å trekke ting svært mye lenger enn du har snev av dekning for. Prøv å høre på begge spillerne med samme mp3-fil med samme headset med samme lyttevolum. (Altså faktisk volum inn i øret). Jeg tviler sterkt på at du vil høre noen forskjell...

Jeg Syntes det er du som opfører deg som en unge jeg.... :whistle:

 

JEG SYNTES at Zen Micro er bedre en Ipod, jeg har bare sakt min mening om saken jeg. Det er jo lov å si sin mening eller er det kommet en ny lov om sånt?

 

Har faktisk gjort det du sier om sammen fil og hodetelefoner og volum.... Syntes faktisk at Zen Micro har bedre Lydkvalitet en Ipod

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, det er faktisk smak og behag! Men da er det også feil å si at én er bedre enn den andre!

 

 

Mitt valg er iPod!

 

Edit: Grunnen til at jeg liker iPod, og IKKE zen er følgende:

 

B0001XR4KA.03.LZZZZZZZ.jpg

iPod har hjulet, men Zen har den ufattelig dumme saken her:

post-203-1117552653_thumb.jpg

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Det jeg mener (altså, ikke ta det nær :p Min mening! :) ) er at en ZENMICRO med iPod's wheel, eller en iPod med ZENMICRO's menysystem (som jeg har hørt så mye varmt om :hmm: ) ville blitt opp imot perfekt!

 

Den "ufattelig dumme saken" er halve grunnen til at jeg misliker Creative sine modeller!

Lenke til kommentar

Det er jo åpenbart at vi har våre vidt forskjellige meninger, men disse diskusjonene hjelper jo ikke brukerne som skal kjøpe en av modellene. Jaja. Personlig er jeg egentlig litt forbauset over alle som faller for iPod-designet. Men, hva heter det, smaken er som baken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...