Gå til innhold

Bah!


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sagt at jeg vil slippe [urban] til igjen. Det slås hardt ned på spamming. Selv i "søppel". Med mindre [urban] kan maile meg en sinnsvakt god forklaring, opprettholdes utestengningen (permanent utestengt).

 

For the record: det var ikke meg som bannet ham den gangen - da hadde jeg ikke tilgang til det, men det har jeg nå.

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest gjennom alle innleggene her. Har kommet til en semikonklusjon at de som sier "yummy, dæven steike. Du er bare _for_ ego og bare MÅ vise din makt. Jeg hater deg, dermed BASTA!". Slike folk syns jeg kan gå og legge seg istedet for å skrive slike innlegg. :wink:

Alle dere som er sur eller "lei" av moderatorene, prøv å sett dere i deres sko, uansett som dem er for små eller stor. Hvis det er en ting jeg ikke liker, så er det meningsløs kritikk uten å ha noe innsikt i hva konflikten handler om. Les litt nøye og ikke pløye gjennom de og de topicene for så å dra konklusjoner, det kan gå for fort! :smile:

Huff, nu skal jeg legge meg, syv timer til arbeid...uhh :wink:

Lenke til kommentar

[urban] will return. Nærmere bestemt den 24. Juli. Han har gitt meg forklaring på hva som skjedde, men utestengningen opprettholdes ettersom det dreide seg om spam. I håp om at han (og kanskje andre) lærte noe av denne episoden, slipper jeg ham til igjen.

 

Jeg tar ikke lett på brukere som gjør noe feil. Det kommer an på feiltrampet selvfølgelig, men generelt vil jeg føre en strikt linje. Det har hjulpet før, og vil hjelpe igjen. Dersom ingen vil ha problemer, følger dere reglene som gjelder. Brudd på disse straffes. Det er ikke for å være diktatorisk eller maktsyk - det er for å gjøre forumet til et sted der man kan ha relativt stor frihet, og der man kan søke hjelp eller informasjon. Derfor ønsker jeg ikke spam, regelbrudd eller annet som ikke bidrar med noe konstruktivt. Jeg legger til at litt humor og noen humoristiske, usaklige poster _bør_ være med. Da blir ikke forumet et kjedelig, grått sted for dødsseriøse eggheads. :smile:

 

Mvh. moderator yummy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...