Gå til innhold

AGP står på 0X!

Anbefalte innlegg

Hardware står i signaturen...

Hvorfor i alle dager får jeg d ikke på 8X? Det har pleid å stå på 8X, men nå i det siste står den på 0! Men merker ingen forskjell i spill, skulle jo tro at det ville bli rimelig stor forskjell? Er det bare en bug?

Har reinnstallert drivere mange ganger...

post-23-1117141721_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp, kan love dere at det er chipset-driverene. hadde same problemet en gang jeg installerte xpen igjen selv. sjekk hovedkortleverandøren og merk deg hovedkortypebetegnelsen. var kjekt for meg som her ferdig dell-maskin, tok ned en ferdig bunke med driverene jeg trengte. :p

Lenke til kommentar
nå har jeg prøvd og installere chipset drivere, men det går faen meg ikke.. HUFF

har ett asus p4p800-vm med i865g chipset.. og win2000pro

noen som kan hjelpe ?

hehe.. hadde samme problemet for litt siden.. alt fixet seg selv etter å flashe biosen på HK'et ;) last ned flashprogrammet og biosen.. flash den.. WAILLA! du har igjen 8X :)

Lenke til kommentar
nå har jeg prøvd og installere chipset drivere, men det går faen meg ikke.. HUFF

noen som kan hjelpe ?

hehe.. hadde samme problemet for litt siden.. alt fixet seg selv etter å flashe biosen på HK'et ;) last ned flashprogrammet og biosen.. flash den.. WAILLA! du har igjen 8X :)

ok, hvordan gjør jeg det a? er det mye styr? fint hvis noen hadde giddi og forklart meg det :ermm:

Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe ?

ok, hvordan gjør jeg det a? er det mye styr? fint hvis noen hadde giddi og forklart meg det :ermm:

Har du ikke en cd for hovedkortet da? Med diverse drivere og programmer...?

Det fulgte med mitt hk, og der var det med et program for å oppdatere/flashe bios...

Lenke til kommentar

Har samma fitte problemet..... har flashet bios og nyeste chipset drivere,

har siste framework og fikk ikke det J&¤"# kortet til å kjøre 8x agp... hva kan jeg gjøre. det er et 9600xt 128mb i en shuttle sn85g4...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...