klomp1 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hardware står i signaturen... Hvorfor i alle dager får jeg d ikke på 8X? Det har pleid å stå på 8X, men nå i det siste står den på 0! Men merker ingen forskjell i spill, skulle jo tro at det ville bli rimelig stor forskjell? Er det bare en bug? Har reinnstallert drivere mange ganger... Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Installer chipsett drivere til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) hvordan installerer man det? har samme problemet (på min står det pci0x), ennå jeg har nå fått ny harddisk og lagt inn windows på nytt Endret 3. juni 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
paknive Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 jepp, kan love dere at det er chipset-driverene. hadde same problemet en gang jeg installerte xpen igjen selv. sjekk hovedkortleverandøren og merk deg hovedkortypebetegnelsen. var kjekt for meg som her ferdig dell-maskin, tok ned en ferdig bunke med driverene jeg trengte. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) nå har jeg prøvd og installere chipset drivere, men det går faen meg ikke.. HUFF har ett asus p4p800-vm med i865g chipset.. og win2000pro noen som kan hjelpe ? Endret 3. juni 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 nå har jeg prøvd og installere chipset drivere, men det går faen meg ikke.. HUFF har ett asus p4p800-vm med i865g chipset.. og win2000pro noen som kan hjelpe ? hehe.. hadde samme problemet for litt siden.. alt fixet seg selv etter å flashe biosen på HK'et last ned flashprogrammet og biosen.. flash den.. WAILLA! du har igjen 8X Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Innstalerte/oppdaterte chipset driver'ne, og det funket fjell!! =) Takk ska dere ha! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 nå har jeg prøvd og installere chipset drivere, men det går faen meg ikke.. HUFF har ett asus p4p800-vm med i865g chipset.. og win2000pro noen som kan hjelpe ? hehe.. hadde samme problemet for litt siden.. alt fixet seg selv etter å flashe biosen på HK'et last ned flashprogrammet og biosen.. flash den.. WAILLA! du har igjen 8X ok, hvordan gjør jeg det a? er det mye styr? fint hvis noen hadde giddi og forklart meg det Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 nå har jeg prøvd og installere chipset drivere, men det går faen meg ikke.. HUFF har ett asus p4p800-vm med i865g chipset.. og win2000pro noen som kan hjelpe ? hehe.. hadde samme problemet for litt siden.. alt fixet seg selv etter å flashe biosen på HK'et last ned flashprogrammet og biosen.. flash den.. WAILLA! du har igjen 8X ok, hvordan gjør jeg det a? er det mye styr? fint hvis noen hadde giddi og forklart meg det Har du ikke en cd for hovedkortet da? Med diverse drivere og programmer...? Det fulgte med mitt hk, og der var det med et program for å oppdatere/flashe bios... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) ok, hvordan gjør jeg det a? er det mye styr? fint hvis noen hadde giddi og forklart meg det [Link] Endret 3. juni 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har samma fitte problemet..... har flashet bios og nyeste chipset drivere, har siste framework og fikk ikke det J&¤"# kortet til å kjøre 8x agp... hva kan jeg gjøre. det er et 9600xt 128mb i en shuttle sn85g4... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Endelig!! installerte chipset drivere fra asus siden og nå står det AGP 8X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå