Mafo Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Amputerer prisene Telenor er ikke den operatøren som er mest kjent for lave ringepriser, men fra og med i sommer skal pipen tydeligvis få en annen lyd. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hektor_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Telenor er ikke den operatøren som er mest kjent for lave ringepriser, men fra og med i sommer skal pipen tydeligvis få en annen lyd. <a href="http://amobil.no/art.php?artikkelid=16305">Les artikkelen her hva med oss som har Berdriftsabonnement? - nyter vel ikke godt denne mini-reduksjonen???? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nei, dere har en uelastisk etterspørsel. Mens vi privarbrukere, er mer varierende, og bytter operatører oftere. Derfor må vi temmes til å bruke Telenor! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Fin artikkel. Håper at Netcom følger etter Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Operatøren innfører nemlig en maksimumstakst på kr 1,50 per dag, noe som betyr at man kan surfe på nettet så mye man bare orker i en hel måned for under femtilappen. Gjelder dette 3G-surfing med PC også? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 godt spørsmål det tjohei, vi har jo sett at 20 kr dagen tilbudet kun gjelder for wap-ing om dette gjelder for generell surfing fra pc så tror jeg at jeg skifter rett over til å bruke mobilen som modem for meg er ikke hastighet det viktigste men det å kunne drite i tellerskritta. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 verdt å emrke seg: gjelder bare i sommermånedene! Jeg biter iallefall ikke på et slikt lokketilbud når prisene skal opp etter sommeren igjen... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 verdt å emrke seg: gjelder bare i sommermånedene! Jeg biter iallefall ikke på et slikt lokketilbud når prisene skal opp etter sommeren igjen... Ikke jeg heller! Få 44 øre pr. min. året rundt og døgnet rundt så skal jeg vurdere det! Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 verdt å emrke seg: gjelder bare i sommermånedene! Jeg biter iallefall ikke på et slikt lokketilbud når prisene skal opp etter sommeren igjen... Hvis dette er riktig bør artikkelen legge stor vekt på dette. Sånn som artikkelen er nå er det ingen grunn til å tro at det bare er en midlertidig kampanje. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 I hele sommer får du halv pris på alle samtaler fra mobil i Norge til andre Telenor-kunder (hjemmetelefon og mobiltelefon) hver kveld og helg. Dette er quotet fra telenor sin hjemmeside. Tydelig at amobil har skrevet denne artikkelen litt i kjappeste laget. Burde vært lagt vekt på at dette tilbudet bare var enda ett av telenors lokketilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg